Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Είναι το μοναδικό μοντέλο στην γκάμα της ιστορικής φίρμας. Κυκλοφορεί μόνο στην Ιταλία, συνεχίζοντας αγέρωχο την εμπορική του πορεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι ένα από τα μακροβιότερα αυτοκίνητα της αγοράς, ωστόσο, η FCA συνεχίζει να τη στηρίζει. Μάλιστα, πρόσφατα, η Lancia πραγματοποίησε ένα μικρό facelift στην Ypsilon, ανασχεδιάζοντας το εμπρός τμήμα, τοποθετώντας φώτα LED, νέες ζάντες και όμορφα διακοσμητικά όπως σατινέ χρώμιο, καθώς και επιπλέον χρώματα για το αμάξωμα.

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές εντοπίζονται στο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής 7 ιντσών, στις επενδύσεις και στο προηγμένο φίλτρο καμπίνας για τη συγκράτηση των μικροσωματιδίων. Κατά τα άλλα, η καμπίνα συνεχίζει να είναι ίδια με αυτή του 2011.

Για την κίνηση φροντίζει ο τρικύλινδρος 1.0 FireFly κινητήρας βενζίνης με τους 70 ίππους και τα 92 Nm ροπής. Το Η μοναδική Lancia που παράγεται ακόμημοτέρ φέρει ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο και είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου κατά 20% σε σχέση με τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα των 69 ίππων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, στη σειρά της Ypsilon υπάρχει και ο δικύλινδρος TwinAir των 900 κ.εκ. απόδοσης 85 ίππων και 145 Nm ροπής.

Όσο για την τιμή, στην Ιταλία ξεκινά από 15.100 ευρώ.

Εκτός από την οθόνη το ταμπλό είναι ίδιο με αυτό του 2011

Πολύ σκληρή για να πεθάνει η Ypsilon

Η FCA στήριξε την Ypsilon. Θα κάνει και η Stellantis;

 

Peugeot-Citroen Group και Fiat Chrysler έγιναν μια εταιρεία

Πωλείται μια συλλεκτική Lancia Delta Integrale

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης