Αυτή τη στιγμή κάτω από την «ομπρέλα» του VW Group βρίσκονται 12 μάρκες και έχουν μετατρέψει την εταιρεία σε γίγαντα δεδομένου και των πωλήσεων που σημειώνει σε παγκόσμιο επίπεδο. Η απορία ωστόσο παραμένει για το αν αυτός ο αριθμός των εταιρειών – Brand names είναι αρκετός και εάν οι Γερμανοί προχωρήσουν και σε άλλες εξαγορές.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Martin Winterkorn, διευθύνων σύμβουλος του VW Group ξεκαθάρισε πως τουλάχιστον προς το παρόν και για τους επόμενους μήνες θα πρέπει να εξελιχτεί όσο το δυνατόν καλύτερα κάθε νέα απόκτηση όπως για παράδειγμα οι, Porsche, Man, Scania και Ducati. Ο κύριος στόχος είναι η μεγιστοποίηση της απόδοσης των πωλήσεων της κάθε μάρκας του ομίλου, ιδιαίτερα στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιπλέον όμως ο Martin Winterkorn φαίνεται να έχει αδυναμία και στην…. Alfa Romeo για την οποία ακούγονται πάρα πολλά: «Δεν είναι μυστικό ότι βρίσκω ένα εμπορικό σήμα όπως αυτό της Alfa Romeo πολύ δελεαστικό, αλλά αυτή τη στιγμή είμαστε ήδη αρκετά απασχολημένοι με τα προϊόντα μας».

Με λίγα λόγια το αφεντικό του ομίλου δεν θα έλεγε όχι σε ενδεχόμενη εξαγορά και της ιταλικής φίρμας. Το μέλλον θα δείξει…

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης