Τη δεκαετία του 1970 και του 1980 κυκλοφόρησε αρκετά στην Ελλάδα και μάλιστα έφτιαξε μαζί με το Niva τοΑντιγραφή (κακή) του Fiat 124 ήταν το Lada 2101. όνομα της Lada στη χώρα μας. Ο λόγος για το 2101, το σεντάν το οποίο κατασκευάστηκε από την AutoVAZ στη Σοβιετική Ένωση και ήταν ουσιαστικά μια αντιγραφή του Fiat 124.

Το 2101 ήταν ένα ταπεινό, φτηνό αυτοκίνητο με τεράστια αξιοπιστία, αλλά πολύ χαμηλά επίπεδα ασφάλειας, απόδοσης κινητήρα και οδικής συμπεριφοράς. Έχουν περάσει 50 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του μοντέλου και ένας οίκος βελτίωσης από τη γειτονική Βουλγαρία αποφάσισε να ασχοληθεί με το 2101 βελτιώνοντας κυρίως το εσωτερικό του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξύλο και δέρμα παντού με ένα αποτέλεσμα πολύ εκλεπτυσμένο.

Μοναδικό αποτέλεσμα με απίστευτες λεπτομέρειες

Και πραγματικά το αποτέλεσμα είναι ασύλληπτο. Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι εκλεπτυσμένα, με Τίποτα δεν έμεινε ίδιο σε αυτό το 2101.δέρμα σχεδόν παντού ακόμα και στον λεβιέ των ταχυτήτων, καινούριο σύστημα ήχου, χρήση αλουμινίου σε πολλά σημεία και καινούρια κεντρική κονσόλα. Τα καθίσματα είναι από αυτοκίνητο Toyota, το τιμόνι είναι ξύλινο και ουσιαστικά το μοναδικό πράγμα που έμεινε ανέπαφο είναι οι αεραγωγοί. Εκείνο που ξεχωρίζει πάντως περισσότερο είναι οι μικρές τσάντες που βρίσκονται στις πόρτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το project πήρε στην ομάδα των τεχνικών 4 μήνες να ολοκληρωθεί και δεν είναι προς πώληση, είναι ένα και μοναδικό κομμάτι!

Η λεπτομέρεια με τη βαλίτσα στην πόρτα... τα σπάει.

Τέσσερις μήνες πήρε στους σχεδιαστές να ολοκληρώσουν το έργο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Lada Niva επιστρέφει με… αναπνευστήρα

Η τηλεοπτική διαφήμιση για Lada τη δεκαετία του ’80 με τιμή λίγο πάνω από τα 2.000€

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης