Μέσα στον Μάρτιο αναμένεται να ανοίξουν οι παραγγελίες για την κορυφαία έκδοση του οικογενειακού sport sedan της γερμανικής μάρκας με το σήμα GSi.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To Insignia GSi θα προσφέρεται και ως station. Tροφοδοτείται από τον δίλιτρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 230 ίππων και 350 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring), προσφέροντας τη βέλτιστη ελκτική πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες και ειδικά στο χιόνι. 

Σε συνδυασμό με το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης και την ανάρτηση FlexRide mechatronic που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, το σύστημα κίνησης καθιστά το Insignia GSi ένα από τα πιο δυναμικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προφίλ οδήγησης (Standard, Tour, Sport, Competition), προσαρμόζοντας τα αμορτισέρ, το σύστημα διεύθυνσης, την απόκριση του γκαζιού και του κιβωτίου.

Πατώντας δύο φορές τον διακόπτη «ESP off», οι πιο έμπειροι οδηγοί μπορούν να εξερευνούν τα όρια των δυνατοτήτων της δυναμικής συμπεριφοράς του Insignia GSi, χωρίς την υποστήριξη του συστήματος ευστάθειας, ελέγχοντας το αυτόματο κιβώτιο από τα paddles στο τιμόνι.

Το σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνει δύο συμπλέκτες χωρίς διαφορικό. Αυτοί κατανέμουν την ιδανική ποσότητα ροπής σε κάθε τροχό χωριστά, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη ακρίβεια στις στροφές και την άριστη εκκίνηση σε ολισθηρούς δρόμους.

Επίσης, το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης, με το ενσωματωμένο «eBoost», καταργεί την ανάγκη για ανεξάρτητες μονάδες ABS/ESP, σωληνώσεις και αντλίες υποπίεσης. Η πίεση παράγεται ταχύτερα και η αίσθηση του φρένου είναι σταθερή σε όλες τις περιστάσεις.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης