Γνωρίζατε ότι η Volkswagen κατασκεύασε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 1976 και ήταν ένα Οι καιροί αλλάζουν. Το ID3 αποδίδει 204 ίππους με αυτονομία σχεδόν 400Km… Transporter T2; Κι όμως είναι αλήθεια ότι οι Γερμανοί από τα μέσα της δεκαετίας του ’70 ξεκίνησαν να πειραματίζονται πάνω σε ηλεκτροκίνητα οχήματα και μάλιστα μέχρι το 1980 είχαν κατασκευάσει 120 διαφορετικά μοντέλα.

Το 1981 οι μηχανικοί της VW πειραματίστηκαν πάνω στο Golf Mk1 το οποίο βγήκε στην παραγωγή με την κωδική ονομασία CityStromer. Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την εταιρία RWE και χρησιμοποιούσε μπαταρίες συμβατικές αυτοκινήτων οι οποίες είχαν μεγάλο βάρος και μεγάλο μέγεθος. Τα πρώτα Golf είχαν χωρητικότητα μπαταριών 11,4 kWh οι οποίες είχαν αυτονομία 64 χιλιόμετρα, ενώ στη συνέχεια οι μπαταρίες αυξήθηκαν σε 17,3 kWh με αυτονομία 100 χιλιόμετρα αλλά βάρος… 300 κιλά!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρώτο Golf CityStromer δεν πουλήθηκε στο ευρύ κοινό... ευτυχώς!
 

Υπάρχουν ακόμα σε κυκλοφορία 50 CityStromer Golf Mk3!

Η ισχύς ήταν μόλις 30 ίπποι με έναν ηλεκτροκινητήρα να κάνει όλη τη δουλειά και αν αναλογιστούμε ότι Ανάμεσα στο 1992-1996 έγιναν πειράματα κίνησης στη Γερμανία με ηλεκτρικά Golf… χωρίς επιτυχία!το βάρος του αυτοκινήτου έφτανε τα 1.500 κιλά, τη στιγμή που ένα απλο Golf ζύγιζε κάτω από έναν τόνο, τότε καταλαβαίνουμε ότι οι επιδόσεις ήταν σαλιγκαριού! Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τα πρώτα 50 Km/h έρχονταν σε περίπου 13 δευτερόλεπτα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ευχάριστο στην υπόθεση του Golf CityStromer Mk1 ήταν πως δεν πουλήθηκε ποτέ στο ευρύ κοινό. Μόλις 25 μονάδες κατασκευάστηκαν και χρησιμοποιήθηκαν από την RWE. Η επόμενη γενιά Golf Mk2 βγήκε σε 70 μονάδες και πάλι δεν πωλήθηκε στο ευρύ κοινό, ενώ η 3η γενιά του CityStromer κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Siemens σε μόλις 120 μονάδες. Μάλιστα το Mk3 Golf πωλήθηκε στο κοινό και μάλιστα το 2017 βρέθηκαν να κυκλοφορούν 50 μοντέλα στο δρόμο.

Ένας ηλεκτροκινητήρας 30 ίππων έπρεπε να κινήσει τα σχεδόν 1.500 κιλά του Golf!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Το Νο1 ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ευρώπης

 

To Volkswagen Golf eHybrid καίει κάτω από 1 λίτρο καυσίμου

 

Αυτό είναι το τελευταίο VW e-Golf

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης