Το πρώτο μοντέλο που κατασκεύασε ποτέ η Hyundai ονομαζόταν Pony και βγήκε στην παραγωγή το 1975. Ο σχεδιαστής του πρώτου Pony ήταν πρώην διευθυντής στην Austin Morris.Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της κορεατικής φίρμας που βγήκε σε μαζική παραγωγή και έμεινε στην αγορά μέχρι το 2000.

Θέλοντας να τιμήσει το εικονικό της μοντέλο, η Hyundai αφιέρωσε το ηλεκτρικό της Ioniq 5 στο συγκεκριμένο Pony με τον σχεδιασμό να έχει πάρει την έμπνευσή του από εκεί. Οι ρετρό γραμμές του αυτοκινήτου παραμένουν σε πρώτο πλάνο φυσικά επηρεασμένες από τις σύγχρονες λύσεις στα φωτιστικά σώματα και το φινίρισμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κλασικό σχήμα με σύγχρονες λύσεις, ένας συνδυασμός που γίνεται άμεσα αγαπητός.

Διαθέτει και σύστημα φωνητικών εντολών

Τα πίσω φωτιστικά σώματα δημιουργούν το γνωστό U που βρίσκουμε στο Ioniq 5, μόνο που στο Pony έχουμε Το Pony του 1975 είχε κινητήρα Mitsubishi και πολλά εξαρτήματα από Ford Cortina.γραφικά παλιάς τεχνολογίας τύπου 8-bit. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι επίσης LED ακολουθώντας το αυθεντικό ντιζάιν της δεκαετίας του ’70. Οι καθρέπτες βρίσκονται μπροστά, όπως στο κλασικό Pony, φυσικά επανασχεδιασμένοι, ενώ ακόμα και οι ζάντες είναι ειδικά σχεδιασμένες για το συγκεκριμένο μοντέλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό έχουμε ψηφιακά πλέον όργανα, μια οθόνη αφής στη θέση του κλασικού κασετόφωνου, ενώ το τιμόνι είναι προσεκτικά εκμοντερνισμένο. Στο κέντρο υπάρχει χώρος για ανέπαφη φόρτιση smartphone, ενώ στην αριστερή πλευρά υπάρχει ένδειξη Pony Energy, που δείχνει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Καταπληκτικό εσωτερικό με ψηφιακά όργανα και ποιοτικές επιλογές στους διακόπτες.

Με το μικρό ηλεκτροκινητήρα του Kona

Η Hyundai δεν έχει κάνει γνωστά τα τεχνικά στοιχεία του Pony, ωστόσο είναι πολύ πιθανό να δανείζεται τον ηλεκτροκινητήρα του Kona. Η ισχύς του συνόλου φτάνει τους 135 ίππους, ικανοί να χαρίσουν ευχάριστη οδήγηση και ικανοποιητικές επιδόσεις στο εικονικό αυτό μοντέλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στις 27 Απριλίου η πρεμιέρα του Hyundai Kona N

Το SUV της Hyundai που καίει 1,4 λτ. βενζίνης ήρθε στην Ελλάδα

Αυτό είναι το «αγροτικό» της Hyundai

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης