Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με 363 καινούργια αυτοκίνητα «έκλεισε» η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων την περασμένη εβδομάδα. Ο μέσος όρος των καθημερινών ταξινομήσεων διαμορφώθηκε στα 91 αυτοκίνητα περίπου (την Τετάρτη ήταν 25η Ο COVID-19 προκάλεσε κατάρρευση της αγοράς του αυτοκινήτου…Μαρτίου), γεγονός που δείχνει και την εικόνα που έχει διαμορφωθεί με την πανδημία που έχει ξεσπάσει.

Από την ανάλυση των στοιχείων που έχει στη διάθεσή του το zougla.gr φαίνεται πως η πτώση της αγοράς δημιουργήθηκε με την απαγόρευση της κυκλοφορίας, κάτι που ήταν και φυσικό επακόλουθο. Ο μέσος όρος των ταξινομήσεων μετά τα μέσα Μαρτίου κυμάνθηκε στα 117 αυτοκίνητα ημερησίως όταν το πρώτο 15νθήμερο ήταν στα 278 την ημέρα. Η ποσοστιαία πτώση άγγιξε το 57,9%.

Στην πρώτη πεντάδα των ταξινομήσεων βρέθηκαν οι μάρκες, Toyota, VW, Hyundai, Peugeot και Nissan.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Toyota διατήρησε πολύ ψηλά ποσοστά που σχεδόν άγγιξαν το 20% της αγοράς!

 

Ταξινομήσεις 23-27 Μαρτίου 2020
Δευτέρα 23 Μαρτίου, 73 (62)
Τρίτη 24 Μαρτίου, 105 (81)
Τετάρτη25 Μαρτίου – (αργία)
Πέμπτη 26 Μαρτίου 96 (32)
Παρασκευή 27 Μαρτίου 89 (60)
*σε παρένθεση οι λιανικές πωλήσεις

BMW και Mercedes βρέθηκαν στο TOP10 των ταξινομήσεων...

Ταξινομήσεις 1-27 Μαρτίου 2020*

  1. Toyota 705
  2. VW 339
  3. Hyundai 300
  4. Peugeot 208
  5. Nissan 193
  6. Citroen 174
  7. Opel 170
  8. BMW 162
  9. Mercedes 156
  10. Skoda 134
  11. Suzuki 117
  12. Ford 110
  13. Audi 104
  14. KIA 101

*όσες κατέγραψαν πάνω από 100 ταξινομήσεις

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης