Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου (SUV) κερδίζει συνεχώς έδαφος, καθώς ολοένα και περισσότερα μοντέλα κάνουν την εμφάνισή τους. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι, οι Ευρωπαίοι σε Το SVR είναι το κορυφαίο Range Rover Sport στην ιστορία….ποσοστό 31,1% (στοιχεία Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2017) επιλέγουν να αγοράσουν οχήματα SUV.

Στις… δεκάδες επιλογές που υπάρχουν, ορισμένα όχι μόνο ξεχωρίζουν αλλά προκαλούν δέος. Μεταξύ αυτών (των λίγων επιλογών), βρίσκεται το Range Rover Sport το οποίο και να… θέλει δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Αν μιλάμε για ένα εκρηκτικό μοντέλο, οι Βρετανοί δημιούργησαν ακόμα μία έκδοση, ακόμα πιο ξεχωριστή, που είναι και η κορυφαία της γκάμας.

Δείτε και… ακούστε τον ήχο που παράγει ο V8 κινητήρας των 5.000 κ.εκ. του Range Rover Sport SVR

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κορυφαίο Range Rover Sport
Πρόκειται για Range Rover Sport SVR που αποδίδει 550 ίππους (40 περισσότερους από το… νορμάλ) και παράγει 700 Nm ροπής. Στο δρόμο το βρετανικό… τέρας βάζει φωτιά καθώς το 0-100 επιτυγχάνεται 0-100 σε 4,4 δευτ., τελική στα 280 χλμ./λωρα από ένα SUV των 2.310 κιλών!σε 4,4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα. Τα νούμερα αυτά είναι εντυπωσιακά αν αναλογιστούμε πως το βάρος του Sport SVR αγγίζει τα 2.310 κιλά (άδειο!).

Η συγκεκριμένη έκδοση βρέθηκε στην Ελλάδα, στο πλαίσιο εκδήλωσης της εισαγωγικής εταιρείας. Αν και… στατικό μπήκαμε στον πειρασμό να το βάλουμε μπροστά και να πατήσουμε το γκάζι για να ακούσουμε την μελωδία του 8κύλινδρου κινητήρα των 5.000 κ.εκ.

Όπως θα διαπιστώσετε στο παρακάτω video, η μελωδία είναι μοναδική και ιδίως για αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας. Η τιμή του Range Rover Sport SVR αγγίζει τα 212.700 ευρώ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Range Rover Sport SVR πατήστε ΕΔΩ

Range Rover Sport SVR: Το... τέρας των 550 ίππων!
Οι εξατμίσεις στην έκδοση SVR βγάζουν έναν απίστευτο ήχο όταν πατάς το γκάζι
Το εσωτερικό του βρετανικού SUV
SVR και να... καίει: Special Vehicle
Κρίμα που δεν είχα τη δυνατότητα να το οδηγήσω...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης