Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η φορολογία με την οποία επιβαρύνονται τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα ξεπερνά κάθε φαντασία και ιδίως όταν πρόκειται για σπορ οχήματα, πόσο μάλλον για τα λεγόμενα super cars.

Για παράδειγμα, αν ένα αυτοκίνητο κοστίζει 100.000 ευρώ η τελική του τιμή με φόρους μπορεί να φτάσει σχεδόν στα διπλάσια χρήματα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο πελάτης να μην προχωρά στην αγορά του αυτοκινήτου, όχι γιατί δεν έχει τα χρήματα αλλά γιατί δεν θέλει να πληρώσει ένα αυτοκίνητο πολύ περισσότερο απ’ ότι θα το πλήρωνε ένας φορολογούμενος πολίτης εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στο εξωτερικό κοστίζει σχεδόν 3 εκατομμύρια ευρώ. Στην Ελλάδα για να την έχεις με ελληνικές πινακίδες χρειάζεσαι επιπλέον 1,5 εκατ. ευρώ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άκουσε την τιμή και… φρίκαρε

Κάτι αντίστοιχο συνέβη πρόσφατα με έναν Έλληνα επιχειρηματία που αποφάσισε να φέρει στην Ελλάδα μία Οι επιπλέον φόροι φτάνουν στη μισή άξια του αυτοκινήτου…Bugatti Chiron. Το γαλλικό hyper car, η τιμή του οποίο αγγίζει σχεδόν τα τρία εκατομμύρια ευρώ, έπρεπε να περάσει τελωνείο αλλά τελικά δεν… πέρασε διότι τα χρήματα ήταν υπέρογκα.

Συγκεκριμένα ζητήθηκε το ποσό των 1.450.000 εκατομμυρίων ευρώ (!), ποσό που όταν άκουσε ο ιδιοκτήτης ότι θα καταβάλλει απλά και μόνο για να βάλει ελληνικές πινακίδες ζήτησε και ακύρωσε τη… μεταφορά του στη χώρα μας.

 

H εξωπραγματική Bugatti Chiron των 1.500 ίππων...

 

Το εσωτερικό της Bugatti Chiron

 

Φανταστείτε τον ήχο που θα βγάζουν οι τέσσερις εξατμίσεις....

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης