Από μόνο του ένα αυτοκίνητο σαν την Lancia 037 είναι εκθαμβωτικό, πόσο μάλλον αν βάλει πάνω του χέρι “Το καλύτερο πράγμα που μπορεί να κάνει ένας ντυμένος άντρας είναι να ντριφτάρει”, τάδε έφη Miki Biasionένας τόσο εμπνευσμένος βελτιωτής από την Ιταλία. Η Kimera Automobili, μια μικρή εταιρία από τη βόρεια Ιταλία πήρε στα χέρια της ένα από τα πλέον θρυλικά αυτοκίνητα στην ιστορία και το έφερε σε μια μοντέρνα μορφή χωρίς να χαλάσει την brutal αισθητική του.

Το project της Kimera πάντως δεν ήταν καθόλου τυχαίο καθώς κλήθηκαν αρκετοί παλιοί εμπλεκόμενοι στο Lancia 037 για να δώσουν τις δικές τους γνώσεις και εμπειρίες. Ένας από αυτούς ήταν ο Miki Biasion από τα χέρια του οποίου πέρασε το “τέρας” του Group B τη δεκαετία του 1980 και κέρδισε δύο τίτλους με τα Delta Integrale.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το βάρος έχει κρατηθεί κοντά στον ένα τόνο!

Το πλαίσιο ακολουθεί τη δομή της Lancia Delta S4 του Group B

Ο κινητήρας που βρίσκεται στο κέντρο του EVO37 είναι ένας 4κύλινδρος τούρμπο 2,1 λίτρων ο οποίος Το κάλυμμα του κινητήρα πίσω είναι από ανθρακονήματααποδίδει 500 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, το πλαίσιο είναι από την Lancia Beta Montecarlo και έχει ενισχυθεί όπως η Delta S4. Όλο το κομμάτι της εξέλιξης του κινητήρα και των εξαρτημάτων έγινε υπό το άγρυπνο βλέμμα ενός θρύλου, του Claudio Lombardi ο οποίος ήταν επικεφαλής της ομάδας Martini Lancia στο WRC, ενώ πέρασε και από το σχεδιαστικό τμήμα της Ferrari στη Formula 1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα περιφερειακά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι από το πάνω ράφι με φρένα της Brembo, καθίσματα της Sparco, αναρτήσεις της Ohlins και ελαστικά της Pirelli με 18 ιντσών τροχούς εμπρός και 19 ιντσών πίσω. Η Kimera θα κατασκευάσει 37 μοντέλα EVO37 με κόστος 480.000€.

Κόσμημα σε τέσσερις τροχούς είναι το EVO37 της Kimera.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Walter Rohrl συναντά ξανά την Porsche 924 Carrera GTS

Η μεγάλη επιστροφή της Lancia

Η πιο τρελή αποστολή!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης