Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Οι αγώνες ράλι και ιδίως αυτοί του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι είναι απαιτητικοί. Κορυφαία αυτοκίνητα, οι καλύτεροι οδηγοί, μηχανικοί και φυσικά οτιδήποτε έχει να κάνει με το αυτοκίνητο και την Σχεδόν 350 έως 400 ευρώ κοστίζει το κάθε ένα ελαστικό που τοποθετείται σε τέτοια αυτοκίνητα αλλά δεν πωλούνται στο εμπόριο τεχνολογία.

Τα ελαστικά παίζουν τεράστιο ρόλο και η επιλογή μπορεί να φέρει ακόμα και τη νίκη. Στο πρόσφατο ράλι της Γερμανίας η Michelin διέθεσε συνολικά 1.500 ελαστικά, 750 για τις ομάδες WRC, 600 για τις ομάδες WRC2 και 150 για τους συμμετέχοντες της R-GT. Αναλυτικά, τα ελαστικά ανά οδηγό WRC ήταν 32 ενώ για κάθε οδηγό WRC2 και R-GT από 30.

Τα ελαστικά που χρησιμοποίησαν οι κορυφαιοι οδηγοί της κατηγορία WRC ήταν διαστάσεων 225/40 R18, με τύπο πέλματος ασύμμετρο και κατευθυντικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τρία κορυφαία στελέχη, 1 μάνατζερ, 4 συμβούλους ομάδων, 2 συντονιστές και 9 μονταδόρους - μηχανικούς της Michelin βρέθηκαν στην Γερμανία
Στο ράλι της Γερμανίας η Michelin χρησιμοποίησε το νέο Pilot Sport H5/S5
Η επιλογή του σωστού ελαστικού φέρνει και το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μην ξεχνάμε πως η τεχνολογία που εφαρμόζεται στους αγώνες περνά αργότερα και στα καθημερινά μας αυτοκίνητα

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης