Τον Ιούνιο του 2019 η FIA ανακοίνωσε πως όλα τα αυτοκίνητα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC)Η Hyundai ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τους Tanak και Neuville θα πρέπει το 2022 να είναι υβριδικά. Αυτό σημαίνει ότι την επόμενη σεζόν οι κατασκευαστές θα πρέπει να προχωρήσουν σε σημαντικές αλλαγές στα αγωνιστικά τους αυτοκίνητα και κάποιοι ήδη έχουν ξεκινήσει δοκιμές.

Η Hyundai είναι η πρώτη ομάδα που ξεκίνησε να δοκιμάζει το νέο της αγωνιστικό i20 N Hybrid και οι πρώτες εικόνες είδαν το φως της δημοσιότητας. Οι νέοι κανονισμοί θέλουν να μειώσουν το κόστος των αυτοκινήτων τα οποία πλέον θα ονομάζονται Rally 1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μείωση του κόστους θα φέρει σημαντικές αλλαγές στα αγωνιστικά αυτοκίνητα του WRC.

Το σύστημα ηλεκτροκινητήρα – μπαταριών θα είναι ενιαίο για όλους

Η Hyundai θα χρησιμοποιήσει στο αγωνιστικό της i20 τον κινητήρα των 1.6 λίτρων τούρμπο ο οποίος θα Η Toyota και η M-Sport (Ford) θα παρουσιάσουν και εκείνες τα νέα της υβριδικά αγωνιστικάσυνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα σύνολο μπαταριών. Το σύστημα θα είναι κοινό για όλες τις ομάδες και θα προέρχεται από τη Compact Dynamics.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα αγωνιστικά θα πρέπει να κινούνται με τη δύναμη του ηλεκτροκινητήρα στο Service Park και στις απλές ειδικές εντός πόλεων, ενώ θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν την έξτρα δύναμη μέσα στις ειδικές. Τα νέα αυτοκίνητα θα έχουν πιο απλά συστήματα ανάρτησης και φρένων, δε θα έχουν ενεργά διαφορικά και η μετάδοση επίσης θα είναι πιο απλή σε κατασκευή για μείωση του κόστους.

Στο Ράλι Ακρόπολις λοιπόν του 2022 θα δούμε τα καινούρια WRC με υβριδικούς κινητήρες!

Τέρμα και στα υδρόψυκτα φρένα στα "τέρατα" του WRC.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εκπληκτικό ρεκόρ αυτονομίας από τη Hyundai

Πόσο κοστίζει στη Γερμανία το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5;

290 ίπποι και κορυφαίες επιδόσεις για το Hyundai Kona N

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης