Λίγες ημέρες μετά την παρουσίαση του F-150 Lightning από τη Ford, η Scuderia Cameron Glickenhaus καιΣτο περσινό Baja 1000 η Glickenhaus κέρδισε το Ford Bronco R. συγκεκριμένα το αφεντικό της φίρμας James Glickenhaus έριξε την πρώτη πρόκληση. Το κάλεσμα έχει να κάνει με τον διάσημο αγώνα Baja 1000 στην Καλιφόρνια στον οποίο το 2022 η Glickenhaus σκοπεύει να κερδίσει με το δικό της ηλεκτρικό pick-up.

Στόχος της SCG είναι το νέο της Zero Emission Boot Pickup να γίνει το πρώτο αυτοκίνητο που κερδίζει τον περίφημο αγώνα έχοντας μηδενικούς ρύπους. Για να το κάνει αυτό η Glickenhaus βρίσκεται στη διαδικασία εξέλιξης κυψελών υδρογόνου για να εξοπλίσει το αγωνιστικό της μοντέλο το οποίο αναμένεται να έχει αυτονομία σχεδόν 1.900 χιλιόμετρα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το διθέσιο Boot της SCG έχει αυτονομία 1.900 χιλιόμετρα.

Το πρόβλημα είναι η έλλειψη δικτύου ανεφοδιασμού

Το πρόβλημα για την Glickenhaus παραμένει το δίκτυο ανεφοδιασμού με υδρογόνο το οποίο για την Το υδρογόνο είναι η πλέον φιλική στο περιβάλλον λύση και σίγουρα θα παίξει ρόλο στο μέλλον της αυτοκίνησης.ώρα είναι ανύπαρκτο – εκτός από μερικούς σταθμούς στην Καλιφόρνια. Και σε αυτό όμως η εταιρεία έχει πλάνο για γρήγορο και αποτελεσματικό ανεφοδιασμό, χωρίς όμως να δίνει περισσότερες πληροφορίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αλήθεια είναι ότι το υδρογόνο είναι σε όλα τα επίπεδα πιο αποτελεσματικό, πιο ελαφρύ και με ταχύτερο ανεφοδιασμό από το σύστημα μπαταριών. Επίσης το μοναδικό αποτύπωμα που αφήνει είναι το νερό, κάτι που το κάνει συνολικά πιο φιλικό στο περιβάλλον από τις μπαταρίες με τη μορφή που τις γνωρίζουμε τώρα. Αυτό που μένει να δούμε είναι το επίπεδο εξέλιξης των μπαταριών για να διαπιστώσουμε αν τελικά το μέλλον είναι το υδρογόνο ή οι μπαταρίες.

Το αγωνιστικό αυτοκίνητο της Glickenhaus σε παλιότερο αγώνα Baja 1000.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Glickenhaus by Motul ετοιμάζει hypercar 1.400 ίππων!

Πρώτη δοκιμή του SCG007 LMP1 της Glickenhaus by Motul

Στις 19 Μαΐου παρουσιάζεται το ηλεκτρικό Ford F-150

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης