Το 1936 η Alfa Romeo αποφάσισε να φτιάξει ένα αγωνιστικό πρωτότυπο για να αγωνιστεί στο ιταλικό Η δεύτερη προσπάθεια ήταν το 12C-37 με μεγαλύτερο κινητήρα και απόδοση 430 ίππους.πρωτάθλημα. Τοποθέτησε λοιπόν έναν θηριώδη V12 κινητήρα 4.064 κ.εκ. σε ένα πολύ χαμηλωμένο πλαίσιο, ο οποίος διέθετε μάλιστα δύο υπερσυμπιεστές. Η απόδοσή του έφτανε τους 370 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και σε συνδυασμό με τα μόλις 818 κιλά του δημιουργούσαν ένα πολύ γρήγορο σύνολο.

Το 12C-36, όπως ονομάστηκε, παρ΄ όλα αυτά δεν είχε την επιτυχία που κάποιοι θα περίμεναν. Στους πρώτους αγώνες αντιμετώπισε πολλά προβλήματα ισορροπίας στην οδική συμπεριφορά και έτσι αποδείχτηκε ότι είναι πολύ δύσκολο να οδηγηθεί. Τα προβλήματα δεν κατάφεραν να αντιμετωπιστούν από την Alfa Romeo με αποτέλεσμα να αυτοκίνητο να απογοητεύσει και τελικά να μείνει στο περιθώριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξεπέραστη αισθητική για ένα μοντέλο που κατασκευάστηκε σε μόλις 4 αντίτυπα.

Η Alfa Romeo 12C ήταν ο πρόγονος των μετέπειτα αγωνιστικών F1 Ferrari

Έχουν περάσει πλέον 85 χρόνια από εκείνη την εποχή και η Alfa Romeo μέσα από τα χέρια της Sauber Το αυτοκίνητο είχε κατασκευαστεί για να αγωνιστεί στην κατηγορία GP 750Kg.αναβιώνει το 12C Prototipo. Στα κεντρικά της εταιρείας στο Hinwil της Ελβετίας, οι μηχανικοί της Sauber προσπάθησαν να ανακατασκευάσουν τη 12C, την οποία λίγοι είχαν δει να αγωνίζεται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 12C πέρασε από λεπτομερή έλεγχο από την ομάδα Progetto 33 AG καθώς μπήκε μέχρι και σε αεροσήραγγα, ενώ μένουν οι τελευταίες πινελιές για να βγει ξανά στην πίστα. Οι πρώτες εικόνες του αυτοκινήτου κόβουν την ανάσα, ενώ ο ήχος του V12 θα είναι αδιαμφισβήτητα ανεπανάληπτος.

Η αυθεντική 12C-36 αγωνίστηκε σε μόλις 8 αγώνες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πότε θα λανσαριστεί η νέα Alfa Romeo Tonale;

Επέστρεψε στους ευρωπαϊκούς  δρόμους η «όμορφη» Ιταλίδα

Ποιος θα σχεδιάσει τα επόμενα μοντέλα της Alfa Romeo;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης