Η αγορά των καινούργιων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια σταδιακή Καινούργιο με 9.990 ευρώ και με τόσες παροχές δε βρίσκεις κάθε μέρα…άνοδο. Το γεγονός αυτό οφείλεται στις ανάγκες που έχουν όσοι μένουν σε μεγάλες πόλεις αλλά και στη συρρίκνωση της αγοράς τα τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης.

 Όσοι έχουν τα χρήματα να αγοράσουν το αυτοκίνητο που επιθυμούν δεν αντιμετωπίζουν καμία σκέψη για το πως θα το πράξουν. Το πρόβλημα αλλά και η σπαζοκεφαλιά βρίσκεται σε αυτούς που σκέφτονται να αποκτήσουν μεταχειρισμένο ή καινούργιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μικρό αλλά... επιθετικό το Hyundai i10


Ξεκάθαρα πράγματα…

Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που ψάχνει μεταχειρισμένο σκέφτεται αυτοκίνητο με λίγα κυβικά, να μην Σε ένα μεταχειρισμένο δεν ξέρεις τι κρύβει το ιστορικό του…καίει πολύ και τα χρήματα να κυμαίνονται μεταξύ 6.000 – 8.000 ευρώ.

Στις περισσότερες προτάσεις μιλάμε για οχήματα 4-5 ετών και αμφιβόλου κατάστασης αλλά και… χιλιομέτρων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα τελευταία είναι δύο θέματα που καίνε την αγορά αλλά κυρίως τους αγοραστές που παίζουν τα χρήματά τους κορώνα – γράμματα γιατί δεν μπορούν να γνωρίζουν στο 100% τι κρύβεται πίσω από μία καλή προσφορά.  

Το κορεατικό μοντέλο είναι ένα αυτοκίνητο πόλης που όμως όταν βγει στην εθνική είναι σίγουρο πως δεν θα προβληματίσει τον οδηγό...


Με 9.990 ευρώ

Σε αυτούς έρχεται η Hyundai να κάνει τη δική της πρόταση και να τους βάλει σε σκέψεις. Συγκεκριμένα Αγοράζεις μεταχειρισμένο αμφιβόλου ποιότητας ή καινούργιο με 5 χρόνια εγγύηση;διαθέτει το i10 στην τιμή των 9.990 ευρώ, ποσό που αν το αναλύσεις σε βάθος τριετίας θα διαπιστώσεις πως οικονομικά δεν έχει μεγάλη διαφορά από ένα μεταχειρισμένο των 7.000 ευρώ.

Και αυτό διότι αν βάλεις κάτω τα τέλη κυκλοφορίας, το κόστος καυσίμου, το service κ.ά. θα καταλάβεις από μόνος σου τι αξίζει και τι όχι, αν και εφόσον θέλεις να έχεις τη σιγουριά και την εγγύηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου.

Το εσωτερικό του Hyundai i10


Μικρός κινητήρας – μικρή κατανάλωση

Να σημειώσουμε πως αυτή η προσφορά ισχύει για την έκδοση με τον κινητήρα του 1.0 λίτρου με τα 67 Η διαφορά της έκδοσης του 1.0 λίτρου έχει 500 ευρώ από την 1.2 με τους 87 ίππουςάλογα ενώ 500 ευρώ παραπάνω κοστίζει η έκδοση 1.2 με 87 ίππους.

Η κατανάλωση της συγκεκριμένης έκδοσης κυμαίνεται στα 4,7 λίτρα ενώ τα τέλη κυκλοφορίας αγγίζουν τα 105,84 ευρώ.

Στα παραπάνω η κορεατική φίρμα προσφέρει πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή απεριόριστα χιλιόμετρα αλλά και πέντε χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

Για περισσότερες πληφορορίες σχετικά με το Hyundai i10 πατήστε ΕΔΩ

Μικρό, σβέλτο και αξιόπιστο...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης