Η Nissan γιορτάζει φέτος τα 50 χρόνια του εικονικού 240Z με το οποίο κέρδισε το περίφημο Ράλι Σαφάρι. Το Juke ανανεώθηκε το 2019, ωστόσο δεν έχει υβριδική έκδοση στην παραγωγήΣτις θρυλικές ειδικές διαδρομές της Κένυα και με οδηγό τον Edgar Herrmann το 240Z κέρδισε τον εικονικό αγώνα δύο συνεχόμενες χρονιές. Το 240Z ήταν εξοπλισμένο με έναν κινητήρα 2.4 λίτρων εξακύλινδρο με απόδοση 210 ίππους και κίνηση στους πίσω τροχούς.

Το Juke είναι εκείνο που θα τιμήσει το εικονικό 240Z και θα μετατραπεί σε ένα κανονικό αγωνιστικό όχημα. Το καπό θα είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα, το ίδιο και οι τροχοί, ενώ το υπόλοιπο θα είναι κόκκινο στα αγωνιστικά χρώματα της Nissan. Στο εμπρός μέρος θα υπάρχουν δύο μεγάλοι προβολείς LED, ενώ στο πίσω μέρος και συγκεκριμένα στο πορτμπαγκάζ θα έχει δύο ανταλλακτικούς τροχούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτοιμο για εκτός δρόμου διασκέδαση με το Juke Safari Edition.

Υβριδικό θα είναι το ιδιαίτερο αυτό Juke

Ο κινητήρας του Juke θα είναι υβριδικός με έναν ηλεκτροκινητήρα να δίνει επιπλέον ροπή στο αυτοκίνητο. Ο μηχανικός κινητήρας είναι ο γνωστός τρικύλινδρος 999 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 114 ίππους με DCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το θρυλικό 240Z ανακατασκευάστηκε από τη Nissan το 2013 και έχει τοποθετηθεί στο Μουσείο της Nissan στην Zama της Ιαπωνίας.

Το θρυλικό 240Z κέρδισε το Ράλι Σαφάρι το 1971.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στην Νορβηγία το 500.000ό Nissan LEAF

Το καινούριο λανσάρισμα του Note Aura στην Ιαπωνία-Το φθινόπωρο οι πωλήσεις

Στις 17 Αυγούστου έρχεται το νέο Nissan Z

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης