Ο αγώνας δρόμου για τη λύση του σημαντικότερου μέχρι στιγμής προβλήματος όσον αφορά τα ηλεκτρικά Οι μπαταρίες που θα κατασκευαστούν θα είναι 100Ahαυτοκίνητα έχει ξεκινήσει για τα καλά. Μιλάμε φυσικά για τις μπαταρίες οι οποίες είναι ουσιαστικά το μοναδικό εμπόδιο για την εκτόξευση της νέας γενιάς αυτοκινήτων και το πέρασμα σε μια νέα εποχή.

Το βασικό πρόβλημα για την ώρα είναι το βάρος, ο χρόνος φόρτισης και η αυτονομία των μπαταριών Λιθίου που έχουν επικρατήσει. Η νέα τεχνολογία σταθερής κατάστασης (Solid State) είναι ίσως η μοναδική άμεση λύση στο πρόβλημα του βάρους και της αυτονομίας και γι’ αυτό έχουν ξεκινήσει σημαντικές επενδύσεις προς αυτήν την κατεύθυνση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτοκίνητα όπως το i4 θα χρησιμοποιήσουν μπαταρίες Solid State.

Η χρήση των Solid State μπαταριών θα λύσει το πρόβλημα του βάρους και της αυτονομίας

Η BMW και η Ford σε κοινή τους ανακοίνωση αναφέρουν ότι ρίχνουν το βάρος στους στη συγκεκριμένηΠολύ σημαντική θα είναι και η μείωση του κόστους κατασκευής μπαταριών με τις Solid State τεχνολογία προκειμένου να έχουν άμεσα και δυναμικά αποτελέσματα. Μαζί επενδύουν το ποσό των 106,8 εκατομμυρίων ευρώ στην εταιρεία Solid Power προκειμένου να επιταχυνθεί η έρευνα και η εξέλιξη στην τεχνολογία Solid State στην οποία ειδικεύεται η εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα κεντρικά της Solid Power βρίσκονται στο Κολοράντο της Αμερικής και η εταιρεία αναφέρει πως οι πρώτες μπαταρίες θα είναι διαθέσιμες προς δοκιμή πριν το 2025, ενώ θα βρουν εφαρμογή στα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες πριν το 2030. Τα οφέλη της τεχνολογίας Solid State είναι πως προσφέρει 50% περισσότερη ενέργεια σε σχέση με τις συμβατικές μπαταρίες, είναι σαφώς πιο ελαφριές και πιο μικρές σε μέγεθος, ενώ αφήνουν και μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα στο περιβάλλον.

Η Ford, ιδιαίτερα στο μικρότερα της μοντέλα, θα κάνει ευρεία χρήση της νέας τεχνολογίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

BMW 4 Gran Coupe: Υψηλή αισθητική

Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα ξεπουλάνε τα ηλεκτρικά;

H πραγματική αυτονομία σε 21 ηλεκτρικά αυτοκίνητα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης