Αρχαίος... και επικίνδυνος ο στόλος των οχημάτων στην Ελλάδα

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 27 Μαΐου 2016, 12:59
Αρχαίος... και επικίνδυνος ο στόλος των οχημάτων στην Ελλάδα

Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     


Η φορολογία που σχετίζεται με τα αυτοκίνητα, επιβατικά και επαγγελματικά, έχει
Ένα παλαιό αυτοκίνητο είναι, είτε το θέλουμε είτε όχι, πιο επικίνδυνο από ένα καινούργιο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται...δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στην αγορά. Από τη μία οι επιχειρήσεις αδυνατούν να αντεπεξέλθουν αφού δεν κάνουν πωλήσεις και από την άλλη όσοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα καινούργιο και πιο ασφαλές όχημα το σκέφτονται, καθώς δεν ξέρουν τι νέο φόρο μπορεί να... σκαρφιστεί η κυβέρνηση.

Επειδή οι φήμες είναι πολλές και ο καθένας γράφει του... κεφαλιού του, τα επίσημα στοιχεία είναι αυτά που αποτυπώνουν την πραγματική αλήθεια. Στο zougla.gr ψάξαμε και βρήκαμε τι ισχύει και τι όχι. Κυκλοφορούν στην Ελλάδα καινούργια αυτοκίνητα ή όχι;

Αρχαίος... ο στόχος των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία

Κάνεις έρευνα και βλέπεις το αποτέλεσμα
Με τόσο αρχαίο στόλο και με την επιθετική πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση απέναντι στο αυτοκίνητο θεωρείται δεδομένο πως η κατάσταση θα χειροτερέψει τα επόμενα χρόνια...Μία αντίστοιχη έρευνα είχαμε κάνει στο zougla.gr σχετικά με τον αριθμό των Porsche Cayenne που έχουν πουληθεί στη χώρα μας, είτε ως καινούργιες είτε ως μεταχειρισμένες. Τα στοιχεία τότε έδειξαν πως όσα ακούγονται και γράφονται δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Αυτό κάναμε και με τα στοιχεία που αφορούν στις ηλικίες των οχημάτων στην Ελλάδα, τις οποίες συγκρίναμε με τις αντίστοιχες του μέσου όσου στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τα αποτελέσματα έδειξαν πως στη χώρα μας όχι μόνο δεν κυκλοφορούν καινούργια οχήματα, αλλά ο στόλος είναι τόσο παλαιός, που είναι και επικίνδυνος...

Με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο μπορείς να προλάβεις ένα θανατηφόρο... Με ένα παλαιό όχημα;

Τι έδειξαν τα επίσημα στοιχεία...
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), στην Ελλάδα ο μέσος όρος ηλικίας επιβατικών είναι τα 12,3 έτη, όταν στην Ε.Ε. το αντίστοιχο νούμερο είναι 7. Στα ελαφρά φορτηγά ο μέσος όρος ηλικίας στη χώρα μας αγγίζει τα 14,4 έτη όταν στην Ε.Ε. είναι 9.

Ακόμα χειρότερα είναι τα στοιχεία που αφορούν στα μεσαία και βαρέα φορτηγά, των οποίων η ηλικία ξεπερνά τα 17 έτη (πάνω από το 50% είναι 20ετίας και άνω), νούμερο διπλάσιο της Ε.Ε. που είναι στα 8.

Τέλος, στα λεωφορεία ο μέσος όρος ηλικίας στην Ελλάδα είναι 15 έτη, ενώ στην Ε.Ε. 8...



Διαβάστε επίσης:
Άναψε φωτιές με την Porsche o Βαρουφάκης - Πόσες τελικά έχουν πουληθεί στην Ελλάδα;

 
Τα σύγχρονα οχήματα είναι εφοδιασμένα με συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που μειώνουν σημαντικά την εμπλοκή σε ατύχημα...

   

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 27 Μαΐου 2016, 12:59