Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Τα στατιστικά νούμερα που κατέχει η Shell σε παγκόσμιο επίπεδο είναι αξιοζήλευτα και εξαίρεση από

Το καύσιμο είναι πολύ σημαντικό για την μακροζωία του κινητήρα και την απόδοσή του…την πορεία της δεν θα μπορούσε να είναι η Ελλάδα. Με ιστορία που κρατά 92 χρόνια στην ελληνική επικράτεια, η εισαγωγική εταιρεία συνεχίζει να επενδύει τόσο στην ποιότητα των καυσίμων της όσο και σε επίπεδο εξυπηρέτησης.

Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι στην Ελλάδα λειτουργούν 740 πρατήρια Shell, 200.000 είναι οι καθημερινοί πελάτες ενώ ο όγκος πωλήσεων σε ετήσια βάση ξεπερνά το 1,3 τρις ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα σε μία πτωτική για τα καύσιμα αγορά, από το 2012 μέχρι και σήμερα, η εταιρεία παρουσιάζει συνεχή άνοδο που σε απλά ελληνικά μεταφράζεται σε «εμπιστοσύνη» προς το όνομα της μάρκας.

Το πόσο καθαρός και αποδοτικός είναι ένας κινητήρας εξαρτάται από το καύσιμο...

Επενδύει σε ποιότητα

Η νέα τεχνολογία ονομάζεται Dynaflex…Την ώρα λοιπόν που η Shell «πετάει» και θα μπορούσε να επαναπαυτεί, συνεχίζει επενδύει στα καύσιμα ανεβάζοντας κατακόρυφα την ποιότητά τους.

Πλέον η γνωστή σε όλους V-Power ενισχύεται με την τεχνολογία Dynaflex προσφέροντας απλά αλλά ουσιαστικά πράγματα.

Η ποιότητα και η απόδοση των καυσίμων είναι προτεραιότητα για τη Shell και το δείχνει την πράξη

Τι κάνει η τεχνολογία Dynaflex

Συγκεκριμένα πολύ γρήγορο καθαρισμό άρα και ανάκτηση ισχύος του κινητήρα, μείωση των τριβών και αποτελεσματικότητα στα χιλιόμετρα, ανάλογα με το αυτοκίνητο.

Να σημειώσουμε πως η νέα τεχνολογία Dynaflex αφορά τόσο σε καύσιμο βενζίνης όσο και πετρελαίου.

 

 
Στην Ελλάδα το μερίδιο αγοράς της Shell είναι πάνω από το 23%

Η Shell «τεστάρει» πρώτα στις αγωνιστικές πίστες και μετά ρίχνει το προϊόν στην αγορά
H ιστορία της Shell στην Ελλάδα ξεκίνησε το 1926...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης