Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα μικρά αυτοκίνητα πόλης έχουν μεγάλη ζήτηση τα τελευταία χρόνια, καθώς καλύπτουν πολλές ανάγκες των Ελλήνων αγοραστών. Μικρά, με χαμηλά ή ακόμα και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, χαμηλή κατανάλωση και κόστος χρήσης που θυμίζει ένα τραπέζι 4 ατόμων σε… εστιατόριο.

Τα αυτοκίνητα πόλης έχουν αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις τους λόγω… φόρων

Δυνατό brand name

Ένα από αυτά είναι και το VW up!, που έχει καταφέρει να σημειώσει πολύ υψηλές επιδόσεις, καθώς προσφέρει όλα τα παραπάνω ενώ ταυτόχρονα είναι και… VW, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για έναν πελάτη. Με απλά λόγια, το brand name είναι αυτό που παίζει τον ρόλο του και το up! έχει εκμεταλλευτεί στο έπακρο το όνομα της μάρκας με το οποίο παράγεται. Επίσης, η επιλογή εκδόσεων για όλα τα γούστα το έχει φέρει στις πρώτες προτιμήσεις του κοινού: οι σχεδόν 3.000 ταξινομήσεις σε 3 περίπου χρόνια μαρτυρούν την επιτυχία του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε όλα αυτά καθοριστικό ρόλο παίζει η τιμή, καθώς ξεκινά από τα 8.760 ευρώ και αναβαίνει ανάλογα με τις ανάγκες και κατά πόσο θέλει να το… φορτώσει ο ιδιοκτήτης του. Να σημειώσουμε πως το up! είναι διαθέσιμο με κινητήρα βενζίνης και φυσικού αερίου (CNG), ενώ σύντομα θα το δούμε και ηλεκτρικό!

Για να δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις του γερμανικού μοντέλου πατήστε ΕΔΩ

 

Πωλήσεις VW up! Ελλάδα
2014 (939 μονάδες)*
2013 (820 μονάδες)
2012 (896 μονάδες)
*μέχρι και τον Νοέμβριο

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης