Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Δεν μπορώ να κρύψω το γεγονός ότι ήμουν πολύ καχύποπτος για να μην πω εμπαθής με τις μοτοσικλέτες Ευχάριστη αποκάλυψη το Voge 300ACτης Voge. Θυμάμαι χαρακτηριστικά φίλος να μου περιγράφει με καλά λόγια ένα μοντέλο που έτυχε να οδηγήσει και εγώ να τον χλευάζω, να τον κοροϊδεύω για τα γούστα του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εδώ κολλάει η ρήση “καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς” κι εγώ μόλις είδα και οδήγησα το πρώτο μου Voge απλά κατάπια τη γλώσσα μου. Η ίδια η μοτοσικλέτα με έκανε να σωπάσω, να το ξανασκεφτώ και σίγουρα να μετανιώσω τον χλευασμό στον φίλο ο οποίος είχε τελικά πολύ δίκιο. Είναι πολύ καλή μοτοσικλέτα η Voge!

Φωτιστικό σώμα με τεχνολογία LED...

Μίνιμαλ διαστάσεις, όμορφη ρετρό σχεδίαση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην περίπτωση του Voge 300AC το οποίο είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή θα έλεγα πως με την πρώτηΗ VOGE έχει ευέλικτα προγράμματα χρηματοδότησης που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις το 300AC ματιά το ερωτεύεσαι. Οι πολύ μικρές διαστάσεις του σε κάνουν να θέλεις να το… χαϊδέψεις, ενώ παράλληλα αναρωτιέσαι “μα καλά που θα καθίσω εγώ τώρα;” αφού οι διαστάσεις του είναι πολύ μικρές. Κοιτάζοντάς το λίγο καλύτερα αντιλαμβάνεσαι πως ο σχεδιασμός του είναι πολύ προσεγμένος, το μάτι αμέσως πέφτει πάνω στην πολύ κοντή ουρά η οποία αφήνει τον πίσω τροχό να προεξέχει στο πίσω μέρος, ενώ δεν μπορείς να μην το κατατάξεις στις σύγχρονες ρετρό μοτοσικλέτες που είναι της… μόδας αυτήν την εποχή.

Το Voge αρέσει και στο γυναικείο πληθυσμό κάτι που επιβεβαίωσα αρκετές φορές. Ακόμα και η σύζυγός μου με πίεσε για να το οδηγήσει, της άρεσε και φαινόταν ότι κάτι έβρισκε ελκυστικό στο 300AC, γεγονός που δεν με εκπλήσσει καθώς πραγματικά η μικρή μοτοσικλέτα είναι όμορφη, προσεγμένη και με εξαιρετικό φινίρισμα που κάνει γυναίκες και άντρες να την… λιγουρεύονται.

Η βροχή δεν σταματάει το Voge, ούτε κι εμάς να το φωτογραφήσουμε..
Εξαιρετικός κινητήρας, απίστευτο κιβώτιο ταχυτήτων

Ακόμα καλύτερα είναι τα πράγματα όταν οδηγείς την 300AC. Το πρώτο που σε κάνει να πεις “ουάου” είναι ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 292,4 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 2,5 χλγμ ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Σωστά η Loncin (η Voge είναι η premium φίρμα του κολοσσού από την Κίνα) έχει δώσει έμφαση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές χαρίζοντάς του ευχάριστη λειτουργία στο κάθε άνοιγμα του γκαζιού.

Πάνω που λες ότι “ένας 300άρης μονοκύλινδρος είναι, τι μπορεί να μου κάνει;” εκεί λοιπόν ανοίγεις το γκάζι με πρώτη και δεύτερη σχέση και νιώθεις έντονη έλξη προς τα εμπρός. Η ώθηση δεν σταματάει μέχρι τα 130Km/h αλλά μειώνεται μέχρι την τελική ταχύτητα που είδαμε στο ψηφιακό κοντέρ στα 148Km/h. Όχι άσχημα… μάλλον καθόλου άσχημα για ένα 300άρι.

Από όποια μεριά κι αν το κοιτάξεις το Voge είναι όμορφο και καλοφτιαγμένο

Διαμάντι στο δρόμο

Εκείνο που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση ωστόσο είναι το κιβώτιο ταχυτήτων. Πρόκειται για ένα από Προοδευτικά φρένα με δικάναλο ABS της Bosch τα καλύτερα σε αίσθηση κιβώτια που έχω οδηγήσει σε αυτήν την κατηγορία, αλλά και σε μεγαλύτερες και μικρότερες μοτοσικλέτες. Είναι ακριβέστατο, μαλακό, αθόρυβο και όσο κι αν το πιέσεις στα κατεβάσματα δεν καταλαβαίνει τίποτα. Πολύ ευχάριστη αίσθηση καθώς το κιβώτιο θα το χρησιμοποιήσεις πολύ λόγω της φύσης του κινητήρα και συνολικά της μοτοσικλέτας.

Στον δρόμο το 300AC είναι ακριβώς αυτό που περιμένεις. Εξαιρετικά ευέλικτο, συμπαγές, με σπορ χαρακτηριστικά. Το πλαίσιο είναι αρκετά άκαμπτο και σε συνδυασμό με την σκληρή ρύθμιση της πίσω ανάρτησης δίνουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στην οδική συμπεριφορά.

Το εμπιστεύεσαι άμεσα και στρίβεις χωρίς να το πολυσκεφτείς καθώς και το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός προσφέρει καλή πρόσφυση και πληροφόρηση. Εκείνο που έχει πετύχει το Voge είναι πως παρά την καλή του οδική συμπεριφορά δεν έχει θυσιάσει την άνεση η οποία είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Στην άνεση συμβάλλει βέβαια και η θέση οδήγησης η οποία σε βάζει “μέσα” στη μοτοσικλέτα με πόδια και χέρια να είναι σε τέλεια στάση.

Παιχνίδι μέσα στην πόλη με όπλο τον σπιρτόζικο κινητήρα του

Μία είναι η ουσία: Απολαυστικό!

Στις βόλτες μας με το 300AC δεν θα κρύψω ότι το απολαύσαμε. Ο μπάσος ήχος του κινητήρα, η εξαιρετική Μοτοσικλέτα για καθημερινή μετακίνηση με στιλ!οδική του συμπεριφορά και ο σπιρτόζος κινητήρας το κάνουν πολύ ευχάριστο σε όλες τις συνθήκες. Η καθημερινότητα αποκτά ενδιαφέρον με το Voge καθώς έχεις στα χέρια σου μια όμορφη μοτοσικλέτα να τη βλέπεις κάθε μέρα και μια όμορφη μοτοσικλέτα να την οδηγείς κάθε μέρα. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και η απίστευτη ευχρηστία της μοτοσικλέτας η οποία είναι “βάζω μπροστά και φεύγω” χωρίς ναι μεν αλλά! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ευχαριστηθείς την Voge 300AC στο δρόμο διότι είναι πολύ απλά σχεδιασμένη για τους πολλούς και όχι για τους λίγους.

ΤΙΜΗ: 3.840€

Όλα τα στοιχεία του Voge 300AC θα τα βρείτε ΕΔΩ.

Minimal εξάτμιση η οποία περνάει κάτω από το ψαλίδι...

Κομψό και σύγχρονο το πίσω μέρος τραβάει τα βλέμματα

Οθόνη LCD με πολλές πληροφορίες

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το 500AC είναι το επόμενο κλασικό γυμνό της Voge

Από παπί σε… μοτοσικλέτα το νέο Kymco VisaR 125

Στο κόλπο των τρίκυκλων scooter και η Kymco

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης