Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Από τότε που ο Κωνσταντίνος Μητσάκης, γνωστός ταξιδιωτικός αρθρογράφος και μοτοσικλετιστής, αποφάσισεΤο SYM HD300 έρχεται σε πέντε διαφορετικούς χρωματισμούς, λευκό, μαύρο, καφέ, ματ γκρι και γκρι. να κάνει ένα τεράστιο ταξίδι στο Βόρειο Ακρωτήρι με ένα SYM HD300, κάθε φορά που κοιτάζω το συγκεκριμένο scooter σκέφτομαι ταξίδια σε μακρινά μέρη. Το ίδιο ακριβώς έπαθα όταν μου παράδωσαν στα κεντρικά της Γκοργκόλης Α.Ε. στην Καλλιθέα το HD300 της δοκιμής, αμέσως το μυαλό έφυγε σε αυτοκινητόδρομους, βουνά και φιδίσιες διαδρομές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκείνο όμως που με αποτελείωσε ήρθε όταν έμαθα ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν ακριβώς εκείνο που έκανε το συγκεκριμένο ταξίδι ο Κωνσταντίνος Μητσάκης. Αμέσως σκέφτηκα ότι εδώ έχουμε μια σπάνια ευκαιρία να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι τι συμβαίνει με την αξιοπιστία, την ποιότητα κατασκευής και την αντοχή του συγκεκριμένου scooter. Το HD300 της δοκιμής είχε “γράψει” στον χιλιομετρητή του ήδη 13.000+ χιλιόμετρα, κάτι που δεν συναντάς εύκολα σε δημοσιογραφικές μοτοσικλέτες και μάλιστα τα περισσότερα είχαν γίνει σε δύσκολες συνθήκες.

LED φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας DRL.

Ατσαλάκωτος αριστοκράτης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άρχισαν να μου μπαίνουν ιδέες για το αν τελικά ο υπάλληλος μου είπε αλήθεια ότι αυτό ήταν το HD300 που Εντυπωσιακά ήταν τα φωτιστικά σώματα σε απόδοση καθώς έκαναν τη νύχτα μέρα.έκανε το ταξίδι στη Νορβηγία καθώς παρατηρώντας το εξωτερικά δεν βρήκα ούτε μια ατέλεια. Όλα ήταν στη θέση τους, δεν υπήρχε κανένα σημάδι καταπόνησης, με την συναρμολόγηση των πλαστικών να παραμένει ανέπαφη σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο. Εξαιρετική δουλειά από τη SYM η οποία αποδεικνύει πως τα προϊόντα της είναι ποιοτικά και έχουν αντοχή στο χρόνο και τα πολλά χιλιόμετρα.

Το SYM HD300 TCS/ABS του 2021 δεν έχει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το αρχικό μοντέλο του 2019. Παρόλα αυτά, τόσο το σχήμα του όσο και ο σχεδιασμός στα LED φωτιστικά σώματα παραμένουν φρέσκα και σύγχρονα, ενώ η premium εμφάνισή του ενισχύεται με το συγκεκριμένο γκρι γυαλιστερό χρώμα. Δυνατό του σημείο παρόλα αυτά αποδεικνύεται πως είναι η ποιότητα των υλικών και η συναρμολόγηση τα οποία εντυπωσιάζουν, ιδιαίτερα μετά από πολλά, απαιτητικά χιλιόμετρα.

Ο ροπάτος κινητήρας είναι σύμμαχος σε ότι θελήσεις να κάνεις.

Velvet goldmine

Η SYM μπορεί να μην άλλαξε ριζικά το νέο της HD300, ωστόσο ασχολήθηκε αρκετά με το κομμάτι του Κινητήρας F4s προσαρμοσμένος στις ανάγκες ρύπων Euro5 με κορυφαία απόδοση για την κατηγορία.κινητήρα προκειμένου να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές Euro5. Το μονοκύλινδρο σύνολο των 278 κ.εκ. αποδίδει 26 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. με τη ροπή να βρίσκεται στα 26,2Nm στις 6.000 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω CVT αυτόματου κιβωτίου και ιμάντα V-Belt, ενώ τον ηλεκτρονικό ψεκασμό έχει αναλάβει σύστημα της Keihin. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης του κινητήρα έχει τοποθετηθεί σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (Traction Control) το οποίο έρχεται να προστεθεί στην ήδη ασφαλέστατη συμπεριφορά του HD300 στο δρόμο.

Ο κινητήρας μπορεί να πει κανείς ότι είναι ένα ακόμα δυνατό σημείο του scooter. Η ροπάτη λειτουργία του το βοηθάει να επιταχύνει από χαμηλά με ένταση και να φτάσει με άνεση το ταχύμετρο στα πρώτα 100Km/h. Δεν θα σταματήσει εκεί όμως καθώς μπορεί να ξεπεράσει τα 130Km/h, ενώ ταξιδεύει άνετα με μέση ταχύτητα τα 120Km/h. Δεν ακούγεται, δεν έχει κραδασμούς, δεν έχει καμία “τρύπα”. Πρόκειται για ένα βελούδινο σύνολο το οποίο τόσο στην πόλη όσο και στις εξορμήσεις στην επαρχία – ή στη Νορβηγία – θα σου προσφέρει πολιτισμένη λειτουργία, ιδανική ισχύ και ποιότητα.

Έχουμε ξεχάσει πως είναι τα αναλογικά όργανα με όλα αυτά τα ψηφιακά πάνελ στις σύγχρονες μοτοσικλέτες.

Μεγάλες ανέσεις για ξεκούραστα χιλιόμετρα

Κοιτάζοντας τις φωτογραφίες από το ταξίδι στο Nordkapp του Μητσάκη αντιλήφθηκα ότι το μοναδικό πράγμα Στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει κρυφός γάντζος για τα καθημερινά ψώνια.που είχε μαζί του επιπλέον ο περιηγητής ήταν ένα σακίδιο. “Μα καλά που τα χώρεσε όλα τα πράγματά του;” αναρωτήθηκα και πήρα άμεσα τις απαντήσεις μου όταν άνοιξα το χώρο αποσκευών. Κάτω από τη σέλα το SYM HD300 είναι ικανό να χωρέσει ένα full face κράνος και πολλά ακόμα αντικείμενα. Στην εργονομία βοηθάει επίσης η βαλίτσα Top Case στο πίσω μέρος το οποίο σε συνδυασμό με τον χώρο κάτω από τη σέλα δίνει τη δυνατότητα φόρτωσης 78 λίτρων!

Στο εσωτερικό ντουλαπάκι της ποδιάς υπάρχει χώρος για μικροαντικείμενα, ενώ είναι διαθέσιμη και θύρα USB 3.0 για φόρτιση του smartphone. Το HD300 μπορεί να μη διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ωστόσο από τον κεντρικό διακόπτη μπορείς να ελέγξεις τόσο το άνοιγμα της σέλας όσο και το άνοιγμα της τάπας καυσίμου. Τα όργανα αποτελούνται από αναλογικό ταχύμετρο, μετρητή καυσίμου και στροφόμετρο, ενώ υπάρχει και μια LCD οθόνη με πληροφορίες όπως χιλιομετρητές, θερμοκρασία νερού του κινητήρα και άλλα.

Ευέλικτο, άνετο και με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης θα κάνει ευχάριστο κάθε σου χιλιόμετρο.

Κρυμμένους “οδηγικούς” άσσους στο μανίκι

Στο δρόμο το νέο HD300 δεν προσφέρει απλώς τη δυνατότητα μετακίνησης από το ένα σημείο στο άλλο, αλλάΔυνατά φρένα με δίσκο τύπου μαργαρίτα εμπρός και δικάναλο ABS. είναι ικανό να διασκεδάσει και τον αναβάτη. Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις ακολούθησαν τη φιλοσοφία “ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει” καθώς η SYM διατήρησε το σύνολο ανέπαφο γνωρίζοντας ότι έχει βρει μια εξαιρετική ισορροπία. Οι τροχοί των 16 ιντσών σε συνδυασμό με την μελετημένη γεωμετρία προσφέρουν ένα σύνολο ευέλικτο, άνετο και διασκεδαστικό στο δρόμο.

Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα στην τέλεια απόσταση από το τιμόνι και ο αναβάτης έχει τον απόλυτο έλεγχο σε όλες τις συνθήκες. Στην πόλη έχεις σύμμαχο τον ροπάτο κινητήρα, τις άνετες αναρτήσεις και τα δυνατά φρένα (μονός δίσκος 288mm εμπρός και δίσκο 260mm πίσω, τύπου μαργαρίτα) για να κινηθείς σβέλτα και με ασφάλεια. Στον αυτοκινητόδρομο η σταθερότητα είναι εξαιρετική, ενώ όταν έρθει η ώρα να στρίψεις το HD300 δεν θα πει όχι προσφέροντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, δυναμικές κλίσεις και αίσθηση που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα των scooter. Η προθήκη του traction control ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας καθώς βρίσκεται εκεί για να σε βγάλει από τη δύσκολη στιγμή όταν θα υπάρχουν κακοτεχνίες στο οδόστρωμα ή σε συνθήκες βροχής.

Το βάρος του HD300 είναι στα 174 κιλά.Με την οδήγηση του HD300 ξέχασα για λίγο ότι το συγκεκριμένο scooter έχει ολοκληρώσει ένα μεγάλο ταξίδι στη Νορβηγία. Οι αναρτήσεις, τα φρένα και ο κινητήρας δουλεύουν σαν να το πήρα καινούριο από το κατάστημα. Κανένα ίχνος κραδασμού, κανένας περίεργος ήχος, τίποτα απολύτως δεν υποδεικνύει ότι έχει γράψει στο κοντέρ του πάνω από 13.000 χιλιόμετρα! Το αντίθετο μάλιστα, απολαμβάνεις αυξημένη ποιότητα κύλισης, ευχάριστη συμπεριφορά στο δρόμο και ένα αίσθημα ασφάλειας που απορρέει από το καλά ισορροπημένο σύνολο.

Μια από τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις και μάλιστα σε ασυναγώνιστη τιμή!

Ποιότητα με αποδείξεις!

Αν μου έλεγε κάποιος να πάρω το SYM HD300 TCS/ABS και να ταξιδέψω μέχρι το Βόρειο Ακρωτήρι και Με την απόκτηση του HD300 TCS/ABS η SYM προσφέρει το Top Case με έκπτωση 190€!πίσω μάλλον δεν θα το έκανα. Γνωρίζω όμως καλά ότι το scooter της SYM είναι έτοιμο για όλα, ακόμα και να ταξιδέψει μέχρι την άκρη της Ευρώπης χωρίς να καταλάβει απολύτως τίποτα. Αποδεδειγμένα λοιπόν το νέο HD300 είναι ένα ποιοτικό, ανθεκτικό και καλοφτιαγμένο σύνολο με όλα τα στοιχεία που το κάνουν μια από τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις στην κατηγορία. Ξέρω ότι οι περισσότεροι που θα το προτιμήσετε δεν θα κάνετε το γύρο του κόσμου, αλλά δεν πρέπει να ανησυχείτε διότι το HD σχεδιάστηκε για να καλύψει τις καθημερινές σας ανάγκες μετακίνησης και αυτό είναι το δυνατό του σημείο. Απλά θα ξέρετε ότι αν σας τη… βαρέσει, μπορείτε να ανεβείτε στο scooter σας και να κάνετε το γύρο του κόσμου. Το SYM HD300 το’χει, εσείς;
 
TIMH: 4.595€

Όλα τα στοιχεία για το SYM HD300 TCS/ABS ΕΔΩ.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Ισχυρά φρένα με καλή αίσθηση στη μανέτα και ABS.

Το πίσω φωτιστικό σώμα έχει πολύ χαρακτηριστική "υπογραφή", ιδιαίτερα όταν την παρατηρείς το βράδυ.

Το Top Case των 40 λίτρων είναι διαθέσιμο σε τρομερή προσφορά από τη SYM.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το SYM Balkan Ride Tour 2021

Με τρεις εκδόσεις έρχεται το νέο SYM JΕΤ14

25 ημέρες, 11.500Km, 14 χώρες με ένα SYM HD300

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης