Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Τη φράση «πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος» είμαι σίγουρος ότι την έχετε ακούσει πολλές φορές στη Το 700 CL-X θα βγει σε τρεις εκδόσεις, τη Heritage, τη Sport και την Adventure.ζωή σας. Αυτό συνέβη όταν βρέθηκα στα κεντρικά της Muvus, επίσημης αντιπροσωπείας της CFMoto στην Ελλάδα, καθώς, ενώ πήγα να παραλάβω το νέο Royal Enfield Himalayan για δοκιμή, βρέθηκα στη σέλα του CFMoto 700 CL-X!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ευγενέστατος Νίκος Αρμενάκης, διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρείας, ίσα που πρόλαβε να με ενημερώσει ότι η μοτοσικλέτα βρίσκεται σε διαδικασία στρωσίματος, καθώς είχα ήδη κουμπώσει την πρώτη σχέση στο κιβώτιο και χανόμουν στα ορεινά «μονοπάτια» της Κερατέας. Το πρώτο πράγμα που δεν μπορείς να μην παρατηρήσεις όταν βρεθείς στη σέλα του 700 CL-X Heritage είναι η πολύ άνετη θέση οδήγησης. Το σώμα είναι όρθιο και η σωστά σχεδιασμένη σέλα σε βάζει «μέσα» στη μοτοσικλέτα και όχι από πάνω της. Δεν είναι επιθετική θέση όπως ένα naked – είναι περισσότερο άνετη και, σε συνδυασμό με το φαρδύ τιμόνι, δημιουργεί ένα πολύ φιλικό περιβάλλον.

Ευχάριστο στην οδήγηση, είτε κινείσαι σβέλτα, είτε απολαμβάνεις τη διαδρομή!

Δυναμικός κινητήρας με δύο επιλογές οδήγησης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού ότι δεν έπρεπε να «ξεχειλώσω» τον κινητήρα, άνοιγα σταδιακά το Οι αναρτήσεις είναι της KYB με ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41mm εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενο.γκάζι, αλλάζοντας ομαλά ταχύτητες. Μόλις δύο ή τρεις φορές το παράκανα και ήταν αρκετές για να καταλάβω ότι το νέο ρετρό μοντέλο της CFMoto είναι γρήγορο. Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 693 κ.εκ. αποδίδει 74 ίππους και 69Nm ροπής, έχοντας ως σύμμαχο ένα πολύ καλό σύστημα ψεκασμού και ένα ακόμα καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει δύο χαρτογραφήσεις, μια Sport και μια ECO, οι οποίες έχουν αισθητή διαφορά στην απόδοση. Στη Sport, την οποία επέλεξα για το μεγαλύτερο μέρος της βόλτας, η απόδοση του κινητήρα είναι δυναμική, ιδιαίτερα στις μεσαίες και τις ψηλές στροφές, χαρίζοντας στη μοτοσικλέτα ευχάριστες επιταχύνσεις, συνοδευόμενες από έναν υπέροχο ήχο από την εξάτμιση.

Τα λίγα χιλιόμετρα που απόλαυσα στη σέλα του 700 CL-X ευτυχώς τα έκανα σε ορεινό δρόμο με στροφές. Δεν χρειάστηκα παρά τρεις ή τέσσερις στροφές για να εμπιστευτώ τη μοτοσικλέτα, η οποία έχει πολύ καλή ισορροπία. Είναι πολύ ανάλαφρη στην είσοδο της στροφής, γέρνει με αυτοπεποίθηση και μπορεί χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια να κινηθεί πραγματικά σβέλτα. Τα φρένα της J.Juan με τον μονό δίσκο εμπρός δεν δυσκολεύτηκαν να ακινητοποιήσουν τη μοτοσικλέτα σε κάθε περίπτωση, με καλή αίσθηση στη μανέτα και ικανοποιητική δύναμη.

Κοιτάζω τον εμπρός τροχό ο οποίος είναι 18 ιντσών με διπλού χαρακτήρα ελαστικά της Pirelli.

Ξεχωριστή σχεδιαστική προσωπικότητα

Επιστρέφοντας τη μοτοσικλέτα (με βαριά καρδιά) στις εγκαταστάσεις της Muvus, στάθηκα να το κοιτάξω λίγοΤο 700 CL-X είναι διαθέσιμο σε δύο χρωματισμούς, μπλε και γκρι. καλύτερα. Παρότι η 700 CL-X ήταν εντυπωσιακά καλή στην οδήγηση, τουλάχιστον για τα λίγα χιλιόμετρα που είχα την ευκαιρία να βρεθώ στη σέλα της, δεν παύει το δυνατό της σημείο να είναι η εμφάνισή της. Η ρετρό αισθητική της, οι πολύ όμορφες λεπτομέρειες και η προσεγμένη ποιότητα έχουν δημιουργήσει ένα σύνολο που ξεχωρίζει και σίγουρα δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τον ευρωπαϊκό και ιαπωνικό ανταγωνισμό. Τόσο το LED φωτιστικό σώμα εμπρός όσο και η κοφτή ουρά το πίσω μέρος την κάνουν πολύ ιδιαίτερη, ενώ από όποια γωνία και αν την παρατηρήσεις, δεν θα βρεις κάποιο ψεγάδι. Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και την ανεπανάληπτη τιμή της στα 5.990 ευρώ, τότε δεν χωράει αμφιβολία ότι μπορεί να γίνει το επόμενο best seller της εταιρείας!

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

LED φωτιστικό σώμα εμπρός με χαρακτηριστικό σχήμα "Χ" στο κάλυμμα.

Σύγχρονη οθόνη LCD πληροφοριών.

Υπέροχος ο ήχος από την κοντή εξάτμιση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ανακοινώθηκε η τιμή του νέου CFMoto 800MT στα 8.490€!

Η CFMoto εισβάλει στο MotoGP

Πολύ κοντά στην παρουσίαση το μικρότερο 300CL-X από την CFMoto

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης