Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Δεν μπορούμε πλέον να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Οι μετακινήσεις αλλάζουν σχήμα και Περιστρέφεις τον δεξί καρπό και επιταχύνεις χωρίς να ακούγεται τίποτα!μορφή, αλλά κυρίως αλλάζουν μορφή ενέργειας. Μετρημένες στα δάχτυλα είναι πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν έχουν ήδη παρουσιάσει κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο και προς την ίδια κατεύθυνση οδεύουν οι μοτοσικλέτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την αρχή μιας ολοκληρωμένης πρόταση στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης στα δίκυκλα πάντως δεν την έκανε κάποια εταιρεία μοτοσικλέτας, αλλά μια εταιρεία αυτοκινήτου. Υπάρχουν σοβαρές προτάσεις από την Piaggio με τη Vespa Elettrica, την BMW με το C Evolution, τη Honda με το PCX e και τις εταιρείες από την Κίνα, ωστόσο μέχρι τώρα δεν είχαμε δει κάτι τόσο ολοκληρωμένο όσο το MO της Seat.

Μονός δίσκος εμπρός στα φρένα με αρκετή δύναμη και ικανοποιητική αίσθηση.

Εκλεπτυσμένη εμφάνιση έχει κάτι ελκυστικό πάνω του

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το έχουμε στα χέρια μας μόλις μερικές ώρες και ήδη έχει κερδίσει τις εντυπώσεις. Το πρώτο πράγμα που σουΚατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος γίνεται ανάκτηση ενέργειας αποσπά την προσοχή είναι ο σχεδιασμός του ο οποίος είναι πραγματικά εξαιρετικός! Πρόκειται για ένα πολύ σύγχρονο scooter, αρκετά μεγάλο σε διαστάσεις με φαρδιά σέλα, ψηλή μάσκα και επιθετική – σπορ ουρά. Το στρογγυλό LED φωτιστικό σώμα εμπρός ξεχωρίζει και ταιριάζει με το στρογγυλό στεφάνι που συναντάμε τόσο στην μπαταρία όσο και στην πλευρά του ηλεκτροκινητήρα.

Όμορφο και εκλεπτυσμένο το MO έχει κάτι μια ιδιαίτερη φινέτσα η οποία αρέσει τόσο στους άντρες όσο και στις γυναίκες. Το κατάλαβα όταν από τις τέσσερις μοτοσικλέτες που έχω στο γκαράζ μου μόνο για το scooter της Seat έγινε η γνωστή ερώτηση “τι είναι αυτό;” από το έτερον ήμισυ.

Μονόχρωμος πίνακας οργάνων με τις απαραίτητες ενδείξεις.

Άμεση επιτάχυνση σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού

Η εξωτερική εμφάνιση είναι πολύ σημαντική για πολλούς λόγους, αλλά όταν έρχεται η ώρα της οδήγησης όλα Το σύστημα ηλεκτροκινητήρα/μπαταρίας προέρχονται από την ισπανική Silenceτα υπόλοιπα μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα. Ανεβαίνοντας στη σέλα του MO αισθάνεσαι λίγο περίεργα καθώς κάθεσαι ψηλά, πάνω από το scooter. Με δύο κινήσεις θέτεις σε λειτουργία το MO και περιστρέφεις τον δεξί σου καρπό όπως σε κάθε άλλη μοτοσικλέτα. “Ουάου!” ήταν η πρώτη λέξη που βγήκε αχνά από το στόμα μου. Με το που ανοίξεις το γκάζι η ροπή και η δύναμη έρχονται ακαριαία και δεν πιστεύεις τον τρόπο που επιταχύνει αυτό το scooter.

Οι 9,2 ίπποι μπορεί να ακούγονται λίγοι αλλά η αίσθηση που έχεις είναι για τουλάχιστον πέντε ακόμα ίππους. Έχοντας τη Sport επιλογή το ΜΟ είναι σε θέση να ξεπεράσει τα 100Km/h, είτε είναι ανηφόρα, είτε είναι κατηφόρα! Στην επιλογή City η ταχύτητα περιορίζεται στα 85Km/h αλλά έχεις μεγαλύτερη αυτονομία, ενώ στο ECO μπορείς να κάνεις ακόμα και 135 χιλιόμετρα! Αυτό πάντως μένει να το διαπιστώσουμε όσο το έχουμε στα χέρια μας.

Το LED φωτιστικό σώμα διαθέτει και DRL φώτα ημέρας.

Εύκολη πρόσβαση στην μπαταρία

Ακόμα δεν έχει χρειαστεί να το φορτίσω, αλλά έχω κάνει την πρώτη πρόβα να αφαιρέσω την μπαταρία. Η Η τιμή του μοντέλου δοκιμής είναι στα 6.890€διαδικασία είναι πολύ απλή καθώς βοηθάνε πολύ τα ροδάκια και η τηλεσκοπική χειρολαβή. Παρόλα αυτά, αν έχεις χώρο στο σπίτι μπορείς να το φορτίσεις εύκολα χωρίς να αφαιρέσεις την μπαταρία απλά βάζοντάς το στην πρίζα.

Η πρώτη επαφή μου με το MO της Seat ήταν εντυπωσιακή και ομολογώ ότι η ισχύς του scooter μου προκάλεσε χαμόγελα. Μένει να δούμε πόσο πρακτικό είναι το ισπανικό scooter στην καθημερινή χρήση, την οικονομία και τη συμπεριφορά στο δρόμο. Μείνετε συντονισμένοι, την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε περισσότερα…

Όλα τα στοιχεία του Seat MO eScooter 125 ΕΔΩ

Ο αποθηκευτικός χώρος είναι μεγάλος για ένα full face κράνος και ένα jet κράνος.

Επιθετικό το πίσω LED φωτιστικό σώμα, ενώ πολύ χρήσιμες είναι οι λαβές για τον συνεπιβάτη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Seat MO eScooter 125 συμμετέχει στον εξηλεκτρισμό της Αστυπάλαιας

Το νέο scooter της Seat έχει κατανάλωση 0,70€ ανά 100Km!

Στην Αστυπάλαια το νέο ηλεκτρικό scooter της Seat

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης