Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Ξεφυλλίζοντας την ιστορία της σειράς scooter SH της Honda συνειδητοποίησα ότι το συγκεκριμένο μοντέλο Το SH Mode 125 είναι διαθέσιμο σε τέσσερις χρωματισμούς, λευκό, μαύρο, κόκκινο και ασημί.βρίσκεται στην παγκόσμια αγορά εδώ και 37 χρόνια (!), ενώ η έκδοση Mode SH 125 παρουσιάστηκε στην Ευρώπη πριν από επτά χρόνια. Το δημοφιλές μοντέλο της Honda δε χρειάστηκε πολλά για να κερδίσει το κοινό καθώς πάντα ήταν ποιοτικό, αποδοτικό και εύχρηστο κουβαλώντας στις πλάτες του το βαρύ όνομα της Honda.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο SH Mode 125 του 2021 και εκείνο που από την πρώτη στιγμή μας κίνησε το ενδιαφέρον ήταν η ποικιλομορφία του όσον αφορά το εύρος των αναβατών που μπορεί να εξυπηρετήσει. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ένας αναβάτης σαν και εμένα, δηλαδή σαραντάρης, 100+ κιλά βάρους με αρκετά μεγάλη εμπειρία κατάφερα να χρησιμοποιήσω το SH Mode 125 το ίδιο ευχάριστα με την 21χρονη, αδύνατη, ανιψιά μου με μικρή εμπειρία στα δίκυκλα!

Μαζεμένο σε διαστάσεις, αλλά σωστά μελετημένο για να φιλοξενήσει τεράστια ποικιλία διαφορετικών ανθρώπων.

Τεχνολογία LED στα φωτιστικά σώματα και μεγαλύτερο χώρος κάτω από τη σέλα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό το μείγμα της προσαρμοστικότητας η Honda δεν το πέτυχε τυχαία πάντως. Το αντίθετο μάλιστα, Το βάρος του Mode είναι 118 κιλά, ενώ το ύψος της σέλας είναι στα 765mm!μελέτησε αρκετά όλα τα σημεία του scooter και το κατασκεύασε άρτια προκειμένου να μας χαρίσει το καλύτερο Mode που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Αυτό μπορεί να το διακρίνει κανείς ακόμα και από τον σχεδιασμό του ο οποίος μπορεί να ακολουθεί τα πρότυπα των SH, ωστόσο έχει μια φρεσκάδα με το LED φωτιστικό σώμα εμπρός και τις ζάντες με τα πολλά μπράτσα. Εκείνο όμως που το κάνει να ξεχωρίζει είναι το φινίρισμα του το οποίο ξεπερνάει κατά πολύ τον μέσο όρο της κατηγορίας εκπέμποντας ποιότητα και πολυτέλεια.

Τι είναι όμως αυτό που αναζητάει κάποιος από ένα scooter πόλης όπως το SH Mode 125; Το πρώτο και βασικότερο είναι η ευχρηστία στην καθημερινότητα, κάτι που το scooter της Honda έχει σε αφθονία. Το νέο Mode διαθέτει συστήματα τα οποία κάνουν τη ζωή του αναβάτη πολύ εύκολη όπως το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, το οποίο δεν μπορείς να μην το αγαπήσεις. Η θέση οδήγησης είναι άνετη με τη σέλα να είναι ευρύχωρη ακόμα και για δύο άτομα, ενώ το τιμόνι είναι σχετικά χαμηλά τοποθετημένο, κάτι που θα κάνει και πιο μικροκαμωμένους αναβάτες χαρούμενους.

Το επίπεδο πάτωμα είναι ακόμα ένα “συν” στην εργονομία του scooter, ενώ ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα έχει αυξηθεί στα 18,5 λίτρα και χωράει ένα full face κράνος. Στο εσωτερικό της μάσκας υπάρχει ντουλαπάκι με θύρα φόρτισης USB Type-C, ενώ όλα αυτά μπορείς να τα διαχειριστείς χωρίς τη χρήση κλειδιού, εύκολα και απροβλημάτιστα!

Τα όργανα αποτελούνται από ένα μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο και μια ψηφιακή οθόνη με αρκετές χρήσιμες πληροφορίες.

Καινούριο πλαίσιο, πολύ φιλικό και άνετο σε όλες τις συνθήκες

Το δεύτερο που θέλεις να έχει ένα scooter καθημερινής μετακίνησης είναι η ασφάλεια στο δρόμο. Το νέο SH Μεγαλύτερος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα και θύρα USB για φόρτιση του smarthphone.Mode 125 είναι βελτιωμένο και σε αυτόν τον τομέα χάρη στο νέο ελαφρύτερο πλαίσιο, τις σωστά επιλεγμένες αναρτήσεις και φυσικά τον εμπρός τροχό των 16 ιντσών. Η Honda έχει προσέξει πολύ την οδηγική συμπεριφορά του scooter έχοντας ως βασικό χαρακτηριστικό την ευελιξία και το αίσθημα αυξημένης πρόσφυσης σε κάθε ποιότητα ασφάλτου. Είναι πολύ ευχάριστο στη σβέλτη οδήγηση καθώς στρίβει με χαρακτηριστικά άνεση, είναι ανάλαφρο σε αίσθηση και σταθερό στον ανοιχτό δρόμο.

Την ποιότητα του συνόλου την αντιλαμβάνεσαι όταν έρθει η ώρα για φρενάρισμα πανικού ή κίνηση σε αυτοκινητόδρομο. Τα φρένα μπορεί να μη σου γεμίζουν το μάτι στα χαρτιά καθώς αποτελούνται από έναν δίσκο εμπρός 220mm και ταμπούρο πίσω, ωστόσο λειτουργούν απροβλημάτιστα. Σε αυτό συμβάλει το πολύ καλά ρυθμισμένο εμπρός πιρούνι των 33mm και το νέο πλαίσιο τα οποία δεν επιτρέπουν στρεβλώσεις ή άκομψα κουνήματα σε περίπτωση δυνατού φρεναρίσματος. Ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο με το ταχύμετρο να έχει ξεπεράσει τα 100Km/h και με δυνατούς ανέμους το SH παραμένει ακλόνητο στη θέση του επιστρέφοντας στον αναβάτη λίγα από τα χρήματα που ξόδεψε ο αγοραστής για να το αποκτήσει.

Κινητήρας eSP+ με ποιοτική λειτουργία και τρομερή οικονομία στο καύσιμο.

Βελούδινη λειτουργία σε έναν άκρως αποτελεσματικό κινητήρα

Σε ένα scooter όπως το SH Mode 125 εκείνο που επίσης σε ενδιαφέρει είναι η οικονομία. Η Honda έχει Εξαιρετικά οικονομικός κινητήρας με τη βοήθεια του συστήματος Idling Stop.τοποθετήσει στο σύνολο ένα ολοκαίνουριο μηχανικό σύνολο 125 κ.εκ. υγρόψυκτο με τεχνολογία eSP+. Η απόδοσή του είναι 11,4 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 12,1 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει κορυφαίος ψεκασμός PGM-FI της Honda, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου CVT κιβωτίου και ιμάντα.

Βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κινητήρα είναι ο πολιτισμός! Γεμάτη λειτουργία από τις χαμηλές και μεσαίες στροφές, το σύνολο επιταχύνει το scooter ζωηρά μέχρι τα πρώτα 80Km/h προσφέροντας ποιότητα, αποτελεσματικότητα και εκπληκτική σύνδεση γκαζιού με κινητήρα. Σε όλα αυτά μπορούμε να προσθέσουμε και την οικονομία σε καύσιμο η οποία είναι κορυφαία για την κατηγορία. Στα χέρια μας το SH με άνεση κατάφερε να σημειώσει κατανάλωση 2,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα, έχοντας τη βοήθεια δύο εξαρτημάτων.

Το ένα είναι το σύστημα Start/Stop όπου ο κινητήρας σβήνει όταν ακινητοποιηθεί το scooter και ενεργοποιείται αυτόματα όταν ανοίξεις το γκάζι. Το δεύτερο είναι η σωστή επιλογή ελαστικών τα οποία εξοικονομούν σύμφωνα με τη Honda 4% καύσιμο. Συνολικά έχουμε να κάνουμε με ένα βελούδινο σύνολο το οποίο εκλύει ποιότητα και ανώτερη τεχνολογία σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού.

Περήφανος για το SH Mode 125!

Η κορυφή είναι εύκολος στόχος για το καλύτερο Mode που φτιάχτηκε ποτέ

Κοιτάζοντας πίσω στην ημέρα που επέστρεψα το SH Mode 125 στα κεντρικά του Ομίλου Σαρακάκης μπορώ με σιγουριά να πω ότι αυτό είναι το καλύτερο Mode που έχει φτιαχτεί μέχρι τώρα. Έχουμε να κάνουμε με ένα άκρως ποιοτικό, εύχρηστο και αποτελεσματικό scooter το οποίο είναι αρκετά πάνω από τον μέσο όρο των scooter 125 κ.εκ. με μεγάλους τροχούς. Αδιαμφισβήτητα το μεγάλο του όπλο είναι ότι μπορεί να φιλοξενήσει και να ικανοποιήσει καθημερινά μια τεράστια παλέτα αναβατών και αυτό το τοποθετεί στην κορυφή της συνδεσιμότητας με το αγοραστικό κοινό που αναζητά μια ποιοτική λύση στην καθημερινή μετακίνηση. Το SH Mode 125 της Honda δεν ακολουθεί τις σύγχρονες λύσεις αστικής μετακίνησης, οι σύγχρονες λύσεις αστικής μετακίνησης ακολουθούν το SH Mode 125

ΤΙΜΗ: 2.830€

Όλα τα στοιχεία του Honda SH Mode 125 ΕΔΩ.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Τα φρένα δεν έχουν σύστημα ABS, αλλά διαθέτουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS).

Από το περίπτερο στη γωνία, μέχρι το γύρο της Αττικής, το SH Mode θα γίνει ο πιο πιστός σου συνεργάτης.

Κλασική σχεδίαση στο πίσω φωτιστικό σώμα με ενσωματωμένα τα φλας.

Πολυτέλεια και άψογο φινίρισμα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το μικρό X-ADV 350 της Honda αναμένεται μέσα στο 2022

“Κύριε πρέσβη, μας κακομαθαίνετε” – Το Honda SH 350 είναι το Ferrero Rocher των scooter!

Τον Οκτώβριο του 2021 αναμένεται το νέο Honda CB500X 2022

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης