Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Το CB500X της Honda είναι κάτι ξεχωριστό μέσα στην οικογένεια των CB. Αυτό αποδεικνύεται εύκολα με αριθμούς και όπως όλοι γνωρίζουμε οι αριθμοί δεν κάνουν ποτέ λάθος. Ενώ τα υπόλοιπα CB της οικογένειας -τα CB500F και CBR500R- έχουν προσελκύσει νεότερους σε ηλικία αναβάτες, το CB500X έχει ένα εντελώς ξεχωριστό κοινό καθώς το 90% των ιδιοκτητών είναι έμπειροι αναβάτες μεγαλύτερης ηλικίας. Επίσης είναι δεύτερο σε πωλήσεις στην οικογένεια των CB με 33% σε έναν αριθμό πωλήσεων πάνω από 92.000 μοντέλων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ποιοτικό και αναβαθμισμένο το νέο CB500X για το 2021.

Ποιοτικότερο από ποτέ

Αρκετά όμως με τα νούμερα καθώς ήρθε η ώρα να μιλήσουμε λίγο για το καινούριο CB500X της Honda για το Εμπρός τροχός 19 ιντσών για εύκολα περάσματα από χωμάτινες διαδρομές.2021. Το πήραμε στα χέρια μας σε μια περίοδο γεμάτη βροχές, χιόνια και κρύο, αλλά δεν μας πτόησε τίποτα από το να κάνουμε βόλτες και να δούμε γιατί είναι τόσο δημοφιλές το συγκεκριμένο Honda. Σίγουρα δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις γιατί μπορεί να αγαπηθεί ένα τέτοιο μοντέλο από πολλούς, είναι ευκολοδήγητο, απροβλημάτιστο και σίγουρα πολύ ποιοτικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο CB500X ίσως είναι το πλέον ποιοτικό από όλα τα προηγούμενα, κάτι που αντιλαμβάνεσαι σχεδόν αμέσως. Όταν το μάτι σου πέσει στο βαμμένο υποπλαίσιο στο κόκκινο χρώμα της Honda, στον ψηφιακό πίνακα οργάνων LCD με μαύρο φόντο που θυμίζει Africa Twin, στους ποιοτικούς διακόπτες και στη σύγχρονη εξάτμιση, δεν μπορείς παρά να μη χαρακτηρίσεις το μοντέλο ποιοτικό. Ακόμα και η αύρα του αποπνέει κάτι το premium που ειλικρινά δεν μπορώ να το εξηγήσω εύκολα για μοτοσικλέτα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Οθόνη με μαύρο φόντο με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Φιλικό και εύκολο για όλους

Ανεβαίνεις στη σέλα του CB και αμέσως αισθάνεσαι ότι το έχεις οδηγήσει για χιλιάδες χιλιόμετρα. Η σέλα Φρένα με έναν δίσκο 310mm εμπρός και δικάναλο ABS.είναι πολύ άνετη, τα χέρια φτάνουν το τιμόνι σαν κάποιος να σε είχε μετρήσει πριν ανέβεις, ενώ τα πόδια πατάνε εύκολα στην άσφαλτο. Μοναδικό που θα σε ξενίσει είναι τα μικρά μαρσπιέ, ωστόσο είναι στο κατάλληλο ύψος για ξεκούραστη οδήγηση… ημερών.

Εκείνο που σε εντυπωσιάζει στο CB500X είναι η ευκολία με την οποία τα κάνει όλα. Είτε του ζητήσεις να κινηθείς σε ασφυκτική κίνηση μέσα στην πόλη, ανάμεσα από χιλιάδες αυτοκίνητα, είτε του ζητήσεις να σε πάει μια χαλαρή βόλτα, είτε του βάλεις δύσκολα και το φορτώσεις να πας ένα μικρό ταξίδι, αυτό το Honda δεν θα πει «όχι». Και δεν είναι ότι δεν θα πει «όχι», θα κάνει τη δουλειά του εύκολα, απροβλημάτιστα και χωρίς να βαριέται.

Άνετη θέση οδήγησης και εξαιρετική συμπεριφορά στον δρόμο.

Αναβαθμισμένες αναρτήσεις με εξαιρετική συμπεριφορά

Στο δρόμο είναι εξαιρετικό, δεν είναι μαλθακό και “σουμιές” όπως θα περίμενες. Οι αναρτήσεις είναι σφιχτές,Η κάλυψη από τον αέρα είναι ικανοποιητική ακόμα και με ταχύτητες 150Km/h. ιδιαίτερα το πίσω μονό αμορτισέρ είναι απίθανο τόσο σε απόδοση όσο και αίσθηση. Καμία σχέση με τα προηγούμενα CB στα οποία το πίσω μέρος δεν συνεργαζόταν καλά με την υπόλοιπη μοτοσικλέτα. Εδώ έχουμε άψογη συνοχή, συνεργασία πολύ καλή με το πλαίσιο και την εμπρός ανάρτηση με το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41mm. Το εξαιρετικό αμορτισέρ επίσης ρυθμίζεται σε 9 θέσεις όσον αφορά την προφόρτιση για να τη φέρεις στα μέτρα σου όταν τη φορτώνεις για μικρές εξορμήσεις.

Πνίγηκε το CB500X μας στο χιόνι...

Έχει χαρακτήρα στην οδήγηση και προσφέρει δόσεις διασκέδασης

Η συμπεριφορά του CB μπορεί να χαρακτηριστεί με μία λέξη: «ανήσυχη». Η μοτοσικλέτα μπορεί να Η LCD οθόνη είναι ευανάγνωστη και σε ενημερώνει όταν πρέπει να ανεβάσεις σχέση στο κιβώτιο…απευθύνεται σε αναβάτες οι οποίοι θέλουν «να κάνουν τη δουλειά τους και δεν θέλουν scooter» ή για αναβάτες που θέλουν «να κάνουν και το κάτι παραπάνω εκτός από μετακίνηση στην πόλη», ωστόσο η συμπεριφορά της στον δρόμο είναι καταπληκτική. Είναι πολύ ευέλικτη, αλλάζει κατεύθυνση χωρίς να αλλάξει κανένα γεωμετρικό χαρακτηριστικό της και στρίβει με αυτοπεποίθηση. Πρόκειται για μια πολύ ευχάριστη έκπληξη από μια μοτοσικλέτα που μπορεί να τη φαντάζεσαι «νωθρή και βαριεστημένη» αλλά κάθε άλλο παρά έτσι είναι. Θέλοντας να υπερβάλω λίγο, θα έλεγα ότι σε ωθεί κιόλας να κάνεις πράγματα που δεν είχες φανταστεί ότι θα έκανες με ένα CB500 ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα. Εξαιρετικής ποιότητας μοτοσικλέτα με συμπεριφορά που ξεφεύγει από ό,τι ήξερες μέχρι τώρα.

Με φόντο τον πύργο ελέγχου του Ελευθέριος Βενιζέλος.

Άθραυστος κινητήρας και πολύ οικονομικός

Στάσιμα είναι τα πράγματα από την άλλη με τον κινητήρα του CB500X. Ενώ όλη η μοτοσικλέτα έχει Η κατανάλωση είναι μόνιμα κάτω από 4 λίτρα/100Km.σκαρφαλώσει σε υψηλά επίπεδα εργονομίας, ευχρηστίας, οδικής συμπεριφοράς και ποιότητας, ο κινητήρας παραμένει ίδιος σε απόδοση και αίσθηση. Δεν έχει κάτι το κακό ο δικύλινδρος κινητήρας των 471 κ.εκ., το αντίθετο μάλιστα, είναι πολύ καλός, αξιόπιστος, οικονομικός και ισορροπημένος. Του λείπει όμως αυτό το κλικ παραπάνω σε ισχύ (47 ίππους) που έχει κάνει όλη η μοτοσικλέτα για να δώσει και εκείνος το δικό του στίγμα στο νέο CB500X.

Παρ΄ όλα αυτά θα συμφωνήσω με τον Γρηγόρη, τον γείτονά μου, ο οποίος, όταν του εξήγησα πως θα ήθελα μερικά άλογα παραπάνω για να πω ότι είναι η καλύτερη all-around μεσαία μοτοσικλέτα που έχει φτιάξει η Honda, η απάντησή του ήταν τόσο απλή αλλά και τόσο αφοπλιστική ταυτόχρονα. «Τι να τα κάνεις;». Και όσο περισσότερο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο πιστεύω πως έχει δίκιο.

Με τα χιόνια δεν το βάλαμε κάτω και το οδηγήσαμε...

Το CB500X είναι μοτοσικλέτα-σύντροφος!

Αυτό που αναζητάς από μια μοτοσικλέτα όπως είναι η CB500X δεν είναι οι επιδόσεις, αλλά η οικονομία, η Το CB προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο με τη σφραγίδα ποιότητας της Honda.ασφάλεια, η φιλικότητα και η εγγύηση πως κάθε πρωί θα πάρει μπροστά να σε πάει στη δουλειά σου. Κάθε Σαββατοκύριακο θα είναι εκεί να σε πάει τη βόλτα με τη φίλη/φίλο σου, κάθε καλοκαίρι θα τη φορτώνεις και θα περνάς μερικές μέρες στο αγαπημένο σου νησί. Και αυτό το Honda θα το κάνει και θα το κάνει καλά, χωρίς να ζητήσει κάτι περισσότερο από μια βασική φροντίδα.

Η κατανάλωσή της είναι στα όρια του στατιστικού λάθους για κινητήρα 500 κ.εκ., ενώ είναι βέβαιο πως ο ιστορικός του μέλλοντος θα καταγράψει το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο ως αθάνατο. Αυτά τα στοιχεία μπορούν λοιπόν να αντισταθμίσουν την έλλειψη σπιρτάδας του μηχανικού συνόλου.

Θα ρωτήσει κάποιος αν αρκεί σε κάποιον να έχει μια μοτοσικλέτα καλή, πολύ καλή μάλιστα, χωρίς όμως να διαθέτει το κάτι παραπάνω στην ισχύ που θα τον εξιτάρει. Η απάντηση είναι απλή: Ναι, αρκεί. Αρκεί αυτή η μοτοσικλέτα να είναι μια Honda CB500X!

ΤΙΜΗ: 7.500€

Όλα τα στοιχεία για το Honda CΒ500X θα τα βρείτε ΕΔΩ

Περίπλοκο σχέδιο του καλλιτέχνη. Το ακριβώς αντίθετο είναι το CB500X, απλό και φιλικό!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Παρουσιάστηκε η Repsol Honda MotoGP

Ήρθε το Honda SH Mode 125 στα 2.790€

Σύστημα Android Auto στο νέο Honda Africa Twin 1100

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης