Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Ο καυτός ήλιος είχε αρχίσει να χάνεται στο ορίζοντα και η δροσιά του ανοιξιάτικου ανέμου έφτανε ευχάριστα H Imperiale 400 είναι αφιερωμένη στην MotoBi Imperiale του 1950.στο πρόσωπό μου. Με φόντο τη θάλασσα και τα στρογγυλά όργανα της Benelli άρχισα να σιγοτραγουδάω «ας ερχόσουν για λίγο μοναχά για ένα βράδυ» φέρνοντας στο μυαλό μου την υπέροχη διασκευή των Αλέξη Καλοφολιά και Θάνου Αμοργινού στο καταπληκτικό τραγούδι των Μίμη Τραιφόρου και Μιχάλη Σουγιούλ το οποίο εκτέλεσε για πρώτη φορά η Δανάη Στρατηγοπούλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τραγούδι του 1948 με τις σύγχρονες μελωδίες ήταν η ιδανική ταύτιση με τη μοτοσικλέτα που είχα ανάμεσα στα πόδια μου. Η Benelli Imperiale 400 είναι μια κλασική μοτοσικλέτα του ιταλικού εργοστασίου η οποία έχει δεχτεί τις ανάλογες σύγχρονες πινελιές προκειμένου να μπορέσει να ανταπεξέλθει τις σύγχρονες συνθήκες μετακίνησης. Όπως όμως το τραγούδι, έτσι και το Benelli έχει μια έντονη αύρα ρομαντισμού και νοσταλγίας με την οποία μπορείς να «χορέψεις» σε σύγχρονους ρυθμούς.

Vintage μοτοσικλέτα με ελάχιστες σύγχρονες πινελιές στον σχεδιασμό.

Η δύναμη της απλότητας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο δυνατά σημεία του ανανεωμένου Imperiale είναι η εμφάνισή του. Η Benelli Το Benelli είναι διαθέσιμο σε μαύρο και ασημί χρωματισμό. έχει αποφασίσει να επέμβει αισθητικά μόνο σε λίγα σημεία αφήνοντας την βασική δομή του κλασικού μοντέλου ανεπηρέαστα. Το στρογγυλό φωτιστικό σώμα εμπρός και το ρεζερβουάρ τύπου σταγόνας κεντρίζουν το μάτι του παρατηρητή, ενώ η διπλή σέλα, η μακριά εξάτμιση και τα εκτεθειμένα αμορτισέρ πίσω σε κάνουν να γυρίσεις το χρόνο πίσω για να θυμηθείς τις παλιές μοτοσικλέτες της δεκαετίας του 1950. Αυτό που έχει πετύχει η Benelli είναι ένα πανέμορφο αποτέλεσμα, έχοντας επέμβει ελάχιστα στο βασικό σχήμα της μοτοσικλέτας και αφήνοντας την ωμή ομορφιά να ξεπροβάλει στο Imperiale.

Καλή ποιότητα κατασκευής, πολύ ανώτερη της ιδιαίτερα χαμηλής τιμής της μοτοσικλέτας.

Εύκολος, αποδοτικός και οικονομικός κινητήρας

Το δεύτερο δυνατό σημείο της μοτοσικλέτας είναι ο κινητήρας. Το μονοκύλινδρο, αερόψυκτο σύνολο των Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 12 λίτρα και η αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 400 χιλιόμετρα.374 κ.εκ. αποδίδει 21 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 29Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός αναλαμβάνει την ομαλή λειτουργία αλλά και την οικονομία στο καύσιμο (2,8 λίτρα/100Km), ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό 5 σχέσεων. Βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι η χαμηλόστροφη, ροπάτη λειτουργία του. Έχει πολύ καλή ελαστικότητα, εξαιρετική απόκριση στο γκάζι και γραμμική λειτουργία η οποία συμβαδίζει με την easy riding φιλοσοφία της μοτοσικλέτας. Το σύνολο είναι ικανό να ανεβάσει το ταχύμετρο μέχρι και τα 140Km/h, ενώ οι επιταχύνσεις είναι ικανοποιητικές για τα 205 κιλά της μοτοσικλέτας.

Ακόμα και το φινίρισμα του κινητήρα είναι εντυπωσιακό.

Old School εμπειρία οδήγησης

Ανεβαίνοντας στη σέλα του Imperiale αισθάνεσαι άμεσα ότι αυτή η μοτοσικλέτα έρχεται από μια άλλη εποχή. Το χαρακτηριστικό λιοντάρι της Benelli είναι χαραγμένο στο πάνω μέρος του κινητήρα.Τα χέρια φτάνουν εύκολα το τιμόνι και τα πόδια ακουμπούν άνετα την άσφαλτο. Το σώμα είναι τοποθετημένο όρθιο και τα πόδια δημιουργούν γωνία 90 μοιρών με τα μαρσπιέ να είναι ελαφρώς τοποθετημένα εμπρός. Κουμπώνοντας την πρώτη σχέση στο κιβώτιο και έπειτα από μερικά μέτρα αντιλαμβάνεσαι την… old school αίσθηση οδήγησης. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο είναι καλά ισορροπημένο και δημιουργεί μια ευχάριστη και εύκολη αίσθηση στην οδήγηση.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω διαδρομής 55mm. Το σύστημα λειτουργεί απροβλημάτιστα στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες προσφέροντας καλή πρόσφυση, εξαιρετική ευελιξία και άνεση. Όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν η μοτοσικλέτα γίνεται σταθερή και πιο σφικτή στο πίσω μέρος, ενώ το εμπρός μαλακό πιρούνι ακολουθεί, έχοντας μια πιο ανάλαφρη αίσθηση. Τα φρένα είναι εξαιρετικά τόσο σε αίσθηση όσο και σε δύναμη χάρη στον μεγάλο δίσκο 300mm εμπρός και ένα δίσκο 240mm πίσω με ABS. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω με ελαστικά της Maxxis τα οποία προσφέρουν καλή πρόσφυση ακόμα και σε γλιστερή άσφαλτο.

Εύκολο και ευχάριστο στο δρόμο.

Εκείνο πάντως που μου έκανε εντύπωση είναι το γεγονός ότι επέλεγα πάντα το Benelli για τις αστικές Το ύψος της σέλας είναι στα 780mm.μετακινήσεις μου όσο το είχα στη διάθεσή μου, παρά το γεγονός ότι είχα και ένα scooter στο γκαράζ μου. Ο ένας λόγος ήταν η ευκολία που προσφέρει στην καθημερινότητα, ο δεύτερος είναι η οικονομία στο καύσιμο και ο τρίτος είναι το στυλ που προσθέτει σε όλες τις μετακινήσεις.

Στο κομμάτι του εξοπλισμού, το Benelli κινείται στο βασικό επίπεδο. Τα όργανα είναι αναλογικά «ρολόγια» με στροφόμετρο και ταχύμετρο, τα οποία ενδιάμεσα διαθέτουν ψηφιακή ένδειξη καυσίμου και σχέσης στο κιβώτιο. Διαθέτει επίσης και μια ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κάτω μέρος του στροφομέτρου. Στο ρεζερβουάρ υπάρχουν προστατευτικά για τα πόδια, ενώ στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε κεντρικό και πλαϊνό σταντ.

Με τιμή στα 4.580 ευρώ είναι από τα πλέον προσιτά στην κατηγορία.

Κλασική ομορφιά

Το Benelli Imperiale 400 αποτελεί μια σπουδαία ρετρό πρόταση στην δημοφιλή κατηγορία των κλασικών Η Benelli προσφέρει 3 χρόνια εγγύηση για το Imperiale.μοτοσικλετών. Η επιλογή της απλότητας στον σχεδιασμό από την Benelli αποδεικνύεται πολύ σωστή καθώς η μοτοσικλέτα είναι πραγματικά ξεχωριστή και όμορφη, ενώ ο ροπάτος κινητήρας προσφέρει αυτό ακριβώς που χρειάζεται ο αναβάτης για να απολαύσει τη βόλτα του.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να απολαύσει κανείς τη μοτοσικλέτα του. Άλλος θέλει να κινηθεί γρήγορα για να απολαύσει αδρεναλίνη, άλλος θέλει να κάνει τη δουλειά του με ασφάλεια και άλλος να απολαύσει τη φύση σε ένα πολύωρο ταξίδι. Κάποιες στιγμές χρειάζεσαι όμως ένα Benelli Imperiale 400 για να θυμηθείς την ουσία της μοτοσικλέτας που είναι η ελευθερία και η απόλαυση της κάθε στιγμής, καθαρίζοντας το μυαλό σου και σιγοτραγουδώντας το αγαπημένο σου τραγούδι.

ΤΙΜΗ: 4.580€

Όλα τα στοιχεία του Benelli Imperiale 400 ΕΔΩ.

Βασικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κλασικά «ρολόγια» με δύο ψηφιακές οθόνες.

Δυνατά και αποτελεσματικά φρένα με ικανοποιητική αίσθηση στη μανέτα.

Τα φωτιστικά σώματα δεν είναι LED δίνοντας ακόμα μια κλασική νότα στο σύνολο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέες προνομιακές τιμές για τα best seller της Benelli

Το Benelli TRK 251 έχει το «μέταλλο» του καθημερινού πρωταθλητή

Το «μικρομέγαλο» της Benelli

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης