Με στόχο την αποδοχή από την ευρωπαϊκή αγορά, το κινεζικό εργοστάσιο περνάει στον κόσμο των scooter και δρομολογεί την παραγωγή μοντέλων 125 έως 300cc μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. 

Μετά την εντυπωσιακή είσοδο που έκανε στην Ευρώπη παρουσιάζοντας μια γκάμα καλοφτιαγμένων μοτοσυκλετών γύρω από έναν κινητήρα 312cc, η ραγδαία αναπτυσσόμενη Zontes το πήρε απόφαση και αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες της αγοράς ετοιμάζεται να μπει στον δημοφιλή κόσμο των χρηστικών scooter. Η είδηση αυτή γίνεται σημαντική, κυρίως αν η κινεζική μητρική εταιρεία (Tayo) δώσει στα μελλοντικά της μοντέλα scooter την ίδια προσοχή που έδωσε στις μοτοσυκλέτες της Zontes (στην Ελλάδα πωλούνται σαν Daytona-Zontes). Σε αυτήν την περίπτωση, σίγουρα τα πράγματα θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάτι που εντυπωσίασε όταν ήρθαν οι πρώτες μοτοσυκλέτες της Zontes στην Ελλάδα ήταν ο εμπνευσμένος σχεδιασμός και η υψηλή ποιότητα κατασκευής τους. Τέσσερις μοτοσυκλέτες παρουσιάστηκαν, η R, μια γυμνή για την πόλη, η X, ντυμένη για τουρισμό, η Τ, μια street adventure για ταξίδια σε χώμα-άσφαλτο, και πρόσφατα η V, μια cruiser για ανέμελες βόλτες. Όλες κινούμενες από έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 35 ίππων, όλες με πολύ προσεγμένη εμφάνιση, κατασκευή και εξοπλισμό, που ξεπερνούν κατά πολύ την τιμή αγοράς τους. Αν συμβεί το ίδιο και με τα scooter της Zontes, τότε αυτά θα μπουν δυναμικά στην αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία λέγεται Guangdong Tayo Motorcycle Technology, εδρεύει στην πόλη Jiangmen της Κίνας και δείχνει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική όταν πρόκειται για δίτροχα που θα εξαχθούν στην Ευρώπη. Ο ιδιοκτήτης της Tayo, Tao Ye, έχει εκδηλώσει τις φιλοδοξίες του γύρω από τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, αφού ήδη από τα μέσα του ’19 πληροφορίες μιλούσαν για εξέλιξη scooter 125-300, όπως και για προπλάσματα από πηλό που εμφανίστηκαν μέσα στο εργοστάσιο.

Ο κύριος Tao, που τυγχάνει φανατικός μοτοσυκλετιστής, συμμετέχει προσωπικά στον σχεδιασμό κάθε Zontes, ενώ μας πληροφορεί ότι ένας σημαντικός παράγοντας που καταφέρνει να κρατάει το κόστος χαμηλά είναι ότι το 80% των εξαρτημάτων παράγεται μέσα στο εργοστάσιο! Από πλευράς αριθμών, περίπου 20.000 μοτοσυκλέτες -από τις 100.000 που παράγει η Zontes ετησίως- εξάγονται, ενώ η Tayo κατασκευάζει και τα scooter Haojiang για την ντόπια αγορά (και με προδιαγραφές… ντόπιας αγοράς). Το τι μέλλει γενέσθαι, πότε θα παρουσιαστούν τα scooter της κινεζικής φίρμας, τι προδιαγραφές θα έχουν κ.λπ. θα το μάθουμε μέσα στους επόμενους μήνες. 

Πηγή: Scooternet.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης