του Νίκου Βιτσιλάκη 

Η Yamaha αναβαθμίζει την γκάμα των Urban Mobility μοντέλων της με ένα νέο τρίτροχο 300άρι, το οποίο ενσωματώνει σύγχρονη τεχνολογία και ένα άκρως δυναμικό στυλ. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Tricity 300 διαθέτει σύστημα συνδυασμένης κλίσης τροχών (LMW), κάτι που, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, εγγυάται σπορ, ευέλικτο και αξιόπιστο χειρισμό με φιλικό χαρακτήρα. Η ύπαρξη δύο μπροστινών τροχών σημαίνει ότι ο αναβάτης επωφελείται από την αυξημένη πρόσφυση, καθώς και από την επάρκεια στην ισχύ πέδησης, χάρη στα διπλά δισκόφρενα. Το ελαφρύ πλαίσιο έχει κατανομή βάρους κατά περίπου 50:50 και με τον αναβάτη στη θέση του, γεγονός που, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη γεωμετρία του συστήματος διεύθυνσης, συμβάλλει στη φυσική αίσθηση του τιμονιού και την επιθυμητή σταθερότητα. Με τον τρόπο αυτό, το Tricity 300 φαντάζει σαν ένα ιδανικό μέσο για αναβάτες που δεν έχουν εμπειρία στους 2 ή/και στους 3 τροχούς. 

Συνδυάζοντας σχεδιαστικά στοιχεία από τη σειρά scooter MAX της εταιρείας, καθώς και DNA από το Niken των 900cc, το Tricity 300 είναι ένα από τα πιο δυναμικά τρίτροχα της αγοράς. Το κοντό και σχετικά στενό μπροστινό μέρος τονίζει τον ελαφρύ και ευέλικτο χαρακτήρα του, ενώ οι μεγάλοι μπροστινοί τροχοί των 14 ιντσών και τα φαρδιά ελαστικά των 120mm βελτιώνουν την αίσθηση σταθερότητας και πρόσφυσης του μπροστινού μέρους. Το νέο Tricity 300 χρησιμοποιεί τον σύγχρονο κινητήρα Blue Core της Yamaha, έναν από τους πιο εξελιγμένους στην κατηγορία, o οποίος αποδίδει 27,6Hp στις 7.250rpm και 29Νm ροπής στις 5.750rpm. Είναι υγρόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος, με τετραβάλβιδη κεφαλή και έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής (1ΕΕΚ), προέρχεται από το XMAX 300 και έχει ρυθμιστεί κατάλληλα προκειμένου να ανταποκριθεί επάξια στον νέο του ρόλο.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Tricity 300 είναι το ελαφρύτερο στην κατηγορία του και διακρίνεται από συστατικά υψηλών προδιαγραφών, όπως, για παράδειγμα, δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου με συνδυασμένο σύστημα φρένων και στάνταρ ABS. Ο μεγάλος -και φωτιζόμενος- χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα χωράει δύο κράνη full-face, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης σύστημα λειτουργίας με έξυπνο κλειδί, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, ευανάγνωστη οθόνη LCD και φρένο στάθμευσης (χειρόφρενο). 

Ένα βασικό χαρακτηριστικό του νέου Tricity 300 είναι το σύστημα Standing Assist που διαθέτει και το οποίο κρατάει το scooter σε όρθια θέση όταν ακινητοποιείται. Μόλις ο αναβάτης ανοίξει το γκάζι, το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα επιτρέποντας την άμεση και εύκολη εκκίνηση. Παράλληλα, το εν λόγω σύστημα υποβοήθησης διευκολύνει και τη στήριξη του scooter στο κεντρικό σταντ. 

Και επειδή κάθε αναβάτης έχει τις δικές του ανάγκες και γούστα, η Yamaha έχει αναπτύξει τρία πακέτα αξεσουάρ με μια γκάμα προσεκτικά επιλεγμένων προϊόντων. Με σπορ ανεμοθώρακα, πλαίσιο πινακίδας κυκλοφορίας και μαρσπιέ αλουμινίου, το πακέτο Sports Pack προσφέρει ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση. Το χειμερινό πακέτο Winter Pack διαθέτει ποδιά, θερμαινόμενα γκριπ και προστατευτικές χούφτες για μεγαλύτερη άνεση σε χαμηλές θερμοκρασίες και κακές καιρικές συνθήκες.

Για πρόσθετη πρακτικότητα και άνεση, το πακέτο Urban Pack περιλαμβάνει ψηλό ανεμοθώρακα, σχάρα και βαλίτσα 39 λίτρων, που κάνουν το Tricity ακόμα πιο αποτελεσματικό στις καθημερινές μετακινήσεις. Η ποικιλία μεμονωμένων γνήσιων αξεσουάρ για το νέο Tricity εξελίσσεται συνεχώς και η γκάμα περιλαμβάνει πλέον πολλά νέα προϊόντα, όπως slip-on σιγαστήρες, καταλυτικό μετατροπέα, διαφορετική σέλα κ.λπ. Κάθε προϊόν που περιλαμβάνεται στα τρία εν λόγω πακέτα μπορεί να αγοραστεί μεμονωμένα. 

Το Tricity 300 θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Ιούλιο στην τιμή των 8.290€ και θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα: Nimbus Grey, Tech Kamo και Gunmetal Grey. Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο μπορείτε να δείτε εδώ.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης