Η Voge δείχνει να έχει πάρει φόρα με τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων και το modern classic 500AC είναι η πιο πρόσφατη δημιουργία της. 

Η γκάμα της Voge εμπλουτίζεται διαρκώς και μετά το ηλεκτρικό ER10 και το On/Off 300 Rally προχωρά στην παρουσίαση του 500AC, ενός μοντέλου με κλασική εμφάνιση που απευθύνεται κατά βάση στους Ευρωπαίους μοτοσυκλετιστές (η συγκεκριμένη κατηγορία γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη). Ελάχιστοι Κινέζοι δημοσιογράφοι είδαν και οδήγησαν εντός του εργοστασίου της Voge τo πρωτότυπo 500AC, το οποίο βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της εξέλιξής του και αποτελεί το επόμενο λογικό μοντέλο της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και το λέμε αυτό επειδή η Voge έχει προς το παρόν δύο κινητήρες -έναν μονοκύλινδρο 300cc και έναν δικύλινδρο 500cc– πάνω στους οποίους χτίζει διαφορετικά μοντέλα: τα street naked 300/500R, τα street adventure 300/500DS και το modern classic 300AC, οπότε μάλλον ήταν θέμα χρόνου και ο ερχομός του 500AC. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κομψή είναι η εμφάνιση της μοτοσικλέτας, με κυρίαρχο στοιχείο το σχεδιασμένο με καμπύλες και γωνίες ρεζερβουάρ, που «κάθεται» κυρτό πάνω στο πλαίσιο και είναι βαμμένο στο μοναδικό χρώμα εκτός του μαύρου και του ασημί της υπόλοιπης κατασκευής, αλλά και του χρυσού που χρησιμοποιείται στο πιρούνι για να «αγριεύει» την όλη εμφάνιση.

Ο μονός στρογγυλός προβολέας LED έχει σχήμα ανεστραμμένου «U», πλαισιώνεται από LED Strips και στις δύο πλευρές του, ενώ λίγο πιο πάνω υπάρχει μια νέα έγχρωμη TFT oθόνη που προσφέρει πολλές ενδείξεις, αυτόματη εναλλαγή φωτισμού (day/night), αλλά και συνδεσιμότητα με smartphone, έτσι ώστε ο αναβάτης να τη χρησιμοποιεί και σαν οθόνη GPS.  

To ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρων (μεγαλύτερο κατά 3 λίτρα από αυτό του 300AC) και η καλοφτιαγμένη σέλα χρησιμοποιεί διαφορετικά υλικά και διχρωμία καλύμματος. To μαύρο χρώμα της ουράς ταιριάζει με αυτό της σέλας και των πλαϊνών πλαστικών καπακιών, ενώ η κατάληξη της εξάτμισης είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και φάλτσα κομμένη, θυμίζοντας αγωνιστικές κατασκευές περασμένων δεκαετιών.

Αναρτήσεις και φρένα είναι κοινά με τα 500άρια της Voge που έχουμε δει και στην Ελλάδα, δηλαδή αναρτήσεις της Kayaba, φρένα της Nissin και ABS τελευταίας γενιάς της Bosch. Πλαίσιο και κινητήρας είναι επίσης ανέγγιχτα, ίδια με του 500R, με τους 47 ίππους του δικύλινδρου εν σειρά να στοχεύουν (και) στους κατόχους διπλωμάτων οδήγησης Α2. Η λειτουργία του δίνει έμφαση στο τρίπτυχο ροπή, αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, καλύπτοντας τις προδιαγραφές του Euro5. 

Αναμένεται η επίσημη παρουσίαση του 500AC σαν μοντέλο 2021 και μόλις συμβεί αυτό θα σας ενημερώσουμε πάραυτα με περισσότερες λεπτομέρειες. Το σίγουρο είναι πως θα εισαχθεί και στην Ελλάδα κατά άνοιξη μεριά και σε μια τιμή που θα δημιουργήσει αίσθηση.  

Πηγή: newmotor.com.cn, motorbike.gr  

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης