του Νίκου Βιτσιλάκη

Η Triumph επαναφέρει στο προσκήνιο μια μοτοσυκλέτα supersport που μέλημά της είναι να αναγεννήσει μια κατηγορία που κάποτε μεσουρανούσε!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ήταν γνωστό, αλλά τώρα έγινε επίσημο. Οι αξιωματούχοι της αγγλικής φίρμας επιβεβαίωσαν τον ερχομό του Daytona 765, έστω και σε περιορισμένη, συνάμα και αριθμημένη, παραγωγή. Τα περισσότερα σας τα είχαμε γράψει εδώ και να που δεν πέσαμε έξω, το πρωτότυπο Moto2 της Triumph θα αποκτήσει εξοπλισμό δρόμου και από την άνοιξη του 2020 θα κυκλοφορεί ανάμεσά μας,… μάλλον στις πίστες της γειτονιάς μας.

Η επίσημη ονομασία του μοντέλου θα είναι «Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition» και αυτό σημαίνει πως θα έχει πάνω του τεχνολογία αγωνιστικών προδιαγραφών και πως θα απευθύνεται περισσότερο σε αναβάτες που θα το χρησιμοποιούν στην πίστα, είτε σε αγώνες είτε σε track days. Θα υπάρχουν δύο εκδόσεις, μία για ΗΠΑ – Καναδά και μία για τον υπόλοιπο κόσμο, με την Triumph να ανακοινώνει ότι θα κατασκευάσει από 765 τεμάχια για αυτές τις δύο αγορές. Μάλιστα, κάθε μοτοσυκλέτα θα είναι αριθμημένη, με το εκάστοτε νούμερο να απεικονίζεται χαραγμένο με laser πάνω σε μια αλουμινένια billet τιμονόπλακα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιβεβαιωμένα τεχνικά χαρακτηριστικά

  •     Τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας
  •     765cc
  •     Απόδοση πάνω από 130Hp
  •     5 οδηγικά προγράμματα (με track mode στη λίστα)
  •     Βαλβίδες τιτανίου
  •     Αναβαθμισμένο προφίλ εκκεντροφόρων
  •     Αυξημένη σχέση συμπίεσης (σε σχέση με το Street Triple RS)
  •     Τελικό εξάτμισης Arrow από τιτάνιο
  •     Φέρινγκ και λοιπά αεροδυναμικά από ίνες άνθρακα
  •     Όργανα τεχνολογίας TFT
  •     Μονή σέλα, δεν υπάρχουν μαρσπιέ για συνεπιβάτη.

Απαντώντας στο καίριο ερώτημα για την ιπποδύναμη του νέου Daytona, η Triumph δήλωσε πως θα είναι το ισχυρότερο στην ιστορία του μοντέλου, με ιπποδύναμη και ροπή πολύ πάνω από τις τιμές που προσφέρει ο κινητήρας του Street Triple 765 RS (ο οποίος βρίσκεται στους 123Hp). Δήλωσε, επίσης, πως θα έχει και την καλύτερη σχέση βάρους/ιπποδύναμης, καθόσον το νέο 765 LE -ειδικά λόγω της άπλετης χρήσης ανθρακονήματος- θα είναι σημαντικά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του με τα 675cc.

Στη θέση των κλασικών οργάνων θα μπει μια ευμεγέθης οθόνη TFT, η οποία ξεκινώντας θα σε καλωσορίζει με το λογότυπο της Moto2 (από τους αγώνες MotoGP). Στο λεβιέ των ταχυτήτων, εκτός απροόπτου, θα υπάρχει σύστημα quickshifter διπλής κατεύθυνσης, κοινώς για ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.

Σύντομα θα ξέρουμε περισσότερα

Η Triumph θα ανακοινώσει περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά του Daytona 765 LE στην επίσημη παγκόσμια παρουσίασή του, η οποία θα γίνει κατά τη διάρκεια του βρετανικού MotoGP στην πίστα του Silverstone (23-25 Αυγούστου). Το μοντέλο θα αποκαλυφθεί πλήρως τον ερχόμενο Νοέμβριο στην έκθεση EICMA του Μιλάνου και θα ξεκινήσει να διατίθεται από τον Μάρτιο του 2020. Μείνετε συντονισμένοι και επανερχόμαστε…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης