Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Team Classic Suzuki στη διάρκεια της καραντίνας είχε άφθονο χρόνο να δουλέψει πάνω σε διάφορα Η εξάτμιση και τα ηλεκτρονικά είναι της Yoshimuraproject της. Ένα από αυτά που είναι σίγουρα και το πιο εντυπωσιακό, είναι ένα Katana το οποίο όμως κρύβει μέσα του πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. Η Team Classic Suzuki από ότι φαίνεται προσέγγισε πολύ καλύτερα το ζήτημα Katana και το αποτέλεσμά της ήταν κοντά στο όνειρο των φίλων της Suzuki για το μοναδικό μοντέλο των 80’s.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η βάση που χρησιμοποίησε η ομάδα μηχανικών της Suzuki δεν ήταν το σύγχρονο Katana, αλλά ένα πρώην αγωνιστικό μοντέλο. Ένα Suzuki GSX-R1000 K8 της ομάδας Alstare με προδιαγραφές WSBK ήταν εκείνο που επεξεργάστηκε η Team Classic με την ισχύ του κινητήρα να παραμένει πάνω από τους 200 ίππους. Το πλαίσιο είναι της Alpha Performance, το ψαλίδι χειροποίητο, οι αναρτήσεις της Ohlins και τα ηλεκτρονικά της Yoshimura.

Κάπως έτσι θα περίμεναν οι περισσότεροι φίλοι της Suzuki το σύγχρονο Katana.

Μια γνήσια αγωνιστική Superbike με κορυφαία σχεδίαση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σχέδιο των πλαστικών και του κουστουμιού έγινε από τον Nathan Colombi. Βασικό κομμάτι του σχεδίου ήταν το φωτιστικό σώμα το οποίο μοιάζει το σύγχρονο Katana, η ουρά η οποία είναι επηρεασμένη από τις μοτοσικλέτες της δεκαετίας του 1970 και το χοντροκομμένο ψαλίδι.

Η μοτοσικλέτα είναι απίστευτα γρήγορη αφού η βάση της είναι μια αγωνιστική GSX-R1000, ενώ με τη νέα της εμφάνιση ίσως τη δούμε και σε κάποιο πρωτάθλημα κλασικών μοτοσικλετών… σε είκοσι χρόνια από τώρα!

Με τη σφραγίδα της αγωνιστική ομάδας κλασικών μοτοσικλετών της Suzuki.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Περιορισμένη Web Edition έκδοση του Suzuki GSX-S1000

Είναι βαριά η… φανέλα του Suzuki V-Strom 1050 XT

Νέα χρώματα για το Suzuki Gixxer 250

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης