Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Norton, μια από τις ιστορικότερες φίρμες μοτοσικλέτας στον κόσμο καθώς ιδρύθηκε το 1898, φαίνεται πως Ο συγκεκριμένος κινητήρας είχε δοκιμαστεί και με τούρμπο με απόδοση 170 ίππους!βρίσκεται σε διαδικασία επανεκκίνησης. Η εταιρεία πλέον έχει περάσει στα χέρια της ινδικής TVS Motor, η οποία έχει αναλάβει να τη ζωντανέψει ξανά. Ακόμη δεν έχουμε δει κάποια σημαντική κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση, ωστόσο κάποια βήματα αρχίζουν να φαίνονται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα από αυτά τα βήματα είναι η εκμετάλλευση ενός από τους τελευταίους κινητήρες τους οποίους εξέλιξε η Norton στις αρχές του 2019. Πρόκειται για έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 650 κ.εκ., ο οποίος είχε την ίδια δομή με τον V4 1.200 κ.εκ., που είχε κατασκευάσει η εταιρεία με τη βοήθεια της Ricardo.

Όμορφος σχεδιασμός με πολλές... ευρωπαϊκές πινελιές για το Cyclone RX6.

Σε κινεζικά χέρια ο κινητήρας της Norton

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρώτο μοντέλο που βλέπουμε να εξοπλίζεται με το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ένα μεσαίο adventure τηςΗ Norton το 2019 χρησιμοποίησε τον κινητήρα στο TT Isle of Man στην κατηγορία Superlight. κινεζικής Zongshen που ονομάζεται Cyclone RX6. Η μοτοσικλέτα εμφανίζεται σε δύο εκδόσεις, μια με χωμάτινα ελαστικά και μια με ασφάλτινους τροχούς. Η ισχύς που θα έχει ο κινητήρας της Norton αναμένεται να είναι κοντά στους 70 ίππους παρά το γεγονός ότι τα αρχικά σχέδια της εταιρείας ήταν για απόδοση 84 ίππους.

Η Cyclone είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρονικά της Bosch, TFT οθόνη στα όργανα, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και LED φώτα, ενώ τα φρένα είναι της Nissin. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι η Cyclone θα έρθει στην Ευρώπη καθώς η Zongshen δραστηριοποιείται στην περιοχή και ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro5.

Σύγχρονα όργανα με TFT οθόνη και Keyless System.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Norton motorcycles: Επαναφορά στο προσκήνιο με Ινδική παρέμβαση

Με Euro5 κινητήρα το cruiser της Keeway

Πιστό αντίγραφο του Royal Enfield Himalayan παρουσίασε κινεζική εταιρεία

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης