Γράφει ο Γιάννης Πετρόχειλος

Είναι αρκετός καιρός τώρα που σκέφτομαι τον τρόπο με τον οποίο θα εντάξω τους απλούς καθημερινούς Το τσακάλι αυτής της εβδομάδας είναι ο Νίκος Ψώνηςαναβάτες στον κόσμο της ενημέρωσης. Άλλωστε όλα για εκείνους γίνονται, άρα γιατί να μην έχουν λόγο και εκείνοι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτήν τη στήλη λοιπόν θα βρίσκουμε έναν από εσάς που οδηγείτε τη μοτοσικλέτα σας καθημερινά ή εκείνους που βγαίνετε γρήγορες βόλτες στα Σαββατοκύριακα ή εσάς που γυρίζετε τον κόσμο με δίκυκλο και θα μας μιλάτε για όλα αυτά που σας έχει προσφέρει η μοτοσικλέτα, αλλά και για τις δύσκολες στιγμές στη συμβίωση με τους δύο τροχούς.

Στο Μουσείο της Ducati στην Μπολόνια μπροστά από τις Desmosedici MotoGP.

Ο Νίκος “Colin” Ψώνης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τον Νίκο Ψώνη έχουμε μεγαλώσει μαζί, γνωριζόμαστε από το σχολείο και δεν έχουμε χωριστεί ποτέ όλα αυτά τα χρόνια. Είναι φίλος, αδερφός, κουμπάρος και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Εκτός όμως από αυτά είναι και φανατικός μοτοσικλετιστής. Την πορεία του στη μοτοσικλέτα την παρακολούθησα από κοντά και μάλιστα μια από τις αγαπημένες μου ιστορίες είναι όταν απέκτησε επιτέλους την πρώτη του Ducati.

Ανεβήκαμε μαζί με ένα Fiat Ciquecento στη Θεσσαλονίκη για να δούμε και να αγοράσουμε ένα Monster 620 Η εμπειρία με την αγορά ενός Monster 620 θα μου μείνει χαραγμένη για πάντααπό τον… “Μαύρο Εκδικητή“! Ξεκινήσαμε στις 3:30 τα ξημερώματα και φτάσαμε στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη για πρωινό καφέ στην παραλία. Ψάξαμε και βρήκαμε τον πωλητή, βρήκαμε και το ασημί Monster και χωρίς να το πολυσκεφτούμε το αγοράσαμε. Υπήρχε όμως ένα μικρό πρόβλημα. Η μία από τις δύο δαγκάνες των φρένων εμπρός δε λειτουργούσε, παρόλα αυτά η τρέλα μας και η ανυπομονησία μας κυριάρχησαν και αποφασίσαμε να κατέβουμε έτσι στην Αθήνα. Το ταξίδι της επιστροφής χωρίς φρένα, με το Fiat μπροστά και το Ducati πίσω, δε θα το ξεχάσω ποτέ!

Δε θα γράψω κάτι περισσότερο για τον Νίκο καθώς τα λόγια στην προκειμένη περίπτωση είναι περιττά. Πρόκειται για έναν ευγενικό, καλλιεργημένο άνθρωπο τον οποίο απλά αγαπώ.

Ταυτότητα Τσακαλιού Νο 25.

Ας δούμε τι έχει να μας πει ο Νίκος

Η καλύτερη μοτοσικλέτα που είχα ποτέ ήτανΑυτή που κατέχω μέχρι και σήμερα, Ducati Multistrada Φανατικός οπαδός της Ducati και του Casey Stoner ο Νίκος δε χάνει αγώνα MotoGP620. Με καλύπτει για τον σημερινό τρόπο ζωής μου! Και όποτε μπορώ, τη φορτώνω και… φύγαμε!

Η πιο απολαυστική διαδρομή που έχω κάνει ποτέ είναιΕίναι αρκετές. Από τις καλύτερες πάντως ήταν οι διαδρομές γύρω από τη Φλωρεντία, στη Σιένα, στο Μουτζέλο για MotoGP, Futa Pass, Μπολόνια, Μαρανέλο, Μόντενα, Ίμολα, Μιζάνο, Ρίμινι. Όλες μέσα από φανταστικά περάσματα και πολύ λίγο Autostrada.

Το καλύτερο συνεργείο που έχω πάει είναιΈχω αλλάξει συνεργεία λόγω αλλαγής τόπου κατοικίας, σε όλα δέχτηκα πολύ καλή εξυπηρέτηση και υποστήριξη! Τα τελευταία χρόνια πηγαίνω στον Δημήτρη Μπίνη (WhatABike), αλλά δεν ξεχνώ τον Θωμά Νταή και τον Στέλιο Φιλιππάκη, όλοι τους καλοί μάστορες και μοτοσικλετιστές.

Το περίφημο Monster που ήρθε από τη Θεσσαλονίκη χωρίς φρένα!

Το καλύτερο κατάστημα εξοπλισμού/αξεσουάρ που επισκέφτηκα είναιΚάνω πάντα έρευνα αγοράς και μετά αποφασίζω που να πάω, δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο.

Η μάρκα ελαστικών που προτιμώ είναιPirelli, αν και δεν έχω δοκιμάσει και πολλές.

Η μοτοσικλέτα για μένα είναιΨυχοθεραπευτικό εργαλείο και τρόπος ζωής.

Η μεγαλύτερη τρέλα που έχω κάνει είναιΗ επόμενη!

Ο μεγαλύτερος μου φόβος με τη μοτοσικλέτα είναιΝα μην έχω βενζίνη, φρένα ή λάστιχα.

Με τον Νίκο αυτές οι συζητήσεις έχουν πάρει τη μορφή ψυχανάλυσης.

Το αγαπημένο μου αυτοκίνητο είναιΜια Ferrari που οδήγησα για 20 λεπτά στο Μαρανέλο, ένα Pagani Zonda που χάζεψα από κοντά, μια Lamborghini, ένα Audi S3… τα υπόλοιπα είναι container μεταφοράς προσωπικού και εμπορευμάτων!

Η συμβουλή μου για νέους μοτοσικλετιστές είναιΠάντα κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες, μαθήματα ασφαλούς οδήγησης στην πίστα και να κάνουν και καρτ για να βελτιωθούν και ως οδηγοί αυτοκινήτου.

Με τον αδικοχαμένο Marco Simoncelli κάπου στο Rimini.

Στο λιμάνι της Πύλου, καθώς ο Νίκος έχει μετακομίσει εδώ και πέντε χρόνια στη Μεσσηνία.

Και Ferrari έχουμε...

Στις Σέρρες, γόνατα κάτω, με το Ducati SS1000 του.

Και χώμα περιλαμβάνει η παλέτα οδήγησης του Νίκου.

Το Ducati Multistrada 620 δεν το αλλάζει με τίποτα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Σπύρος Καλατζάκης “Ο Mr Scooter”

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Δημήτρης Χατζόπουλος “Ο Αμερικανός”

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Θανάσης Ζαχαριάδης “Ο παθιασμένος”