Γράφει ο Γιάννης Πετρόχειλος

Είναι αρκετός καιρός τώρα που σκέφτομαι τον τρόπο με τον οποίο θα εντάξω τους απλούς καθημερινούς Καλό Το Τσακάλι αυτής της εβδομάδας είναι ο Φίλιππος Λίτσας.καλοκαίρι σε όλους. Τα Τσακάλια ανανεώνουν το ραντεβού τους τον Σεπτέμβριο!αναβάτες στον κόσμο της ενημέρωσης. Άλλωστε όλα για εκείνους γίνονται, άρα γιατί να μην έχουν λόγο και εκείνοι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτήν τη στήλη λοιπόν θα βρίσκουμε έναν από εσάς που οδηγείτε τη μοτοσικλέτα σας καθημερινά ή εκείνους που βγαίνετε γρήγορες βόλτες στα Σαββατοκύριακα ή εσάς που γυρίζετε τον κόσμο με δίκυκλο και θα μας μιλάτε για όλα αυτά που σας έχει προσφέρει η μοτοσικλέτα, αλλά και για τις δύσκολες στιγμές στη συμβίωση με τους δύο τροχούς.

Δεν αλλάζει με τίποτα την BMW K1200R με την οποία έχει "γράψει" πολλά χιλιόμετρα.

Ο “πολυμήχανος” Φίλιππος Λίτσας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνάντησα τον Φιλίπ στο εργαστήριό του στο Πολύδροσο Χαλανδρίου και με υποδέχτηκε με χαμόγελο. Το Το Φιλίπ έχει μείνει από τη Γερμανία στην οποία γεννήθηκε.συγκεκριμένο τσακάλι δεν είναι χθεσινό καθώς στα 58 του χρόνια έχει “γράψει” τόσα χιλιόμετρα που θα μπορούσε να έχει γυρίσει δύο φορές τον κόσμο! Από μικρή ηλικία με παπί και έπειτα με μεγαλύτερες μοτοσικλέτες όργωνε τους δρόμους του Χαλανδρίου, αλλά πάντα του άρεσαν οι μεγάλες αποστάσεις και τα γρήγορα ταξίδια.

Ο Φίλιππος έχει ένα χαρακτηριστικό που το ζηλεύω πολύ. Είναι πολύ επιδέξιος με τα χέρια και ότι πιάσει μετατρέπεται σε… χρυσό. Στο ξυλουργείο του μου έδειξε πολλά δικά του project τα οποία με άφησαν με το στόμα ανοιχτό. Ταυτόχρονα είναι από εκείνους που λατρεύουν τα παλαιά αντικείμενα και τα τεχνουργήματα. Μου εκμυστηρεύτηκε ότι ήθελε πολύ να γίνει ιπτάμενος, να πιλοτάρει αεροπλάνα και ίσως η αγάπη για τις μοτοσικλέτες έχει να κάνει και με αυτό. Άλλωστε ο ίδιος μου είπε ότι “η μοτοσικλέτα είναι ότι πιο κοντινό υπάρχει στο να πετάς!”.

Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ο Φίλιππος δεν έχει ταξιδέψει στο εξωτερικό. Βάλε το στη λίστα Φιλίπ!Ο Φίλιππος είναι ώριμος και κατασταλαγμένος αναβάτης, έχει βρεθεί σε κάθε γωνιά της Ελλάδας παλιότερα με το BMW K1 και τώρα με το K1200R, ωστόσο η φλόγα στα μάτια του δεν έχει σβήσει. Ονειρεύεται ακόμα μεγάλα ταξίδια, όπως εκείνα που ξεκίναγε το πρωί και αν δεν έγραφε ο χιλιομετρητής της μοτοσικλέτας 1.000 χιλιόμετρα, δεν επέστρεφε στο σπίτι του. Ταυτίστηκα αρκετά με αυτό το τσακάλι διότι εκτός από ότι έχουμε την ίδια αγαπημένη διαδρομή, λατρεύω και εγώ τις γρήγορες βόλτες. Αυτό που λείπει ίσως από την μοτοσικλετιστική “παλέτα” του Φιλίππου είναι ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Είναι αυτό που χρειάζεται για να νιώσει και πάλι τη λαχτάρα για οδήγηση και είμαι σίγουρος ότι αν το κάναμε παρέα θα το διασκεδάζαμε στο έπακρο. Φιλίπ, ετοίμασε βαλίτσες… πλαϊνές!

Τσακάλι Νο31.

Ας δούμε τι έχει να μας πει ο Φίλιππος

Η καλύτερη μοτοσικλέτα που είχα ποτέ ήτανΜε αυτό που ήμουν πολύ δεμένος ήταν το BMW K1. Μου αρέσει όμως και αυτό που έχω τώρα, ένα BMW K1200R.

Η πιο απολαυστική διαδρομή που έχω κάνει ποτέ είναι… Μου άρεσε πάντα η διαδρομή στη βόρεια Εύβοια, προς Άγιο Ιωάννη Ρώσσο και Λίμνη. Την ξέρω πολύ καλά και πάντα διασκέδαζα σε αυτό το κομμάτι.

Το καλύτερο συνεργείο που έχω πάει είναιΣυνεργείο θα έλεγα το Motion & Style BMW. Εργάζεται ένας μηχανικός, ο Κώστας ο οποίος είναι υπόδειγμα εργαζόμενου με πάθος και γνώσεις για τη μοτοσικλέτα.

Το αγαπημένο του K1 το οποίο δε βρίσκεις πλέον εύκολα!

Το καλύτερο κατάστημα εξοπλισμού/αξεσουάρ που επισκέφτηκα είναι Δεν ξέρω καθόλου!

Η μάρκα ελαστικών που προτιμώ είναιΤα τελευταία χρόνια τοποθετούσα στη μοτοσικλέτα μου μαλακές γόμες στα ελαστικά για να απολαμβάνω στο μέγιστο τις δυνατότητές τους. Έβαζα Avon ένα φεγγάρι και τώρα έχω Pirelli Corsa II.

Η μοτοσικλέτα για μένα είναι... Τρόπος ζωής, σύντροφος, φίλος.

Η μεγαλύτερη τρέλα που έχω κάνει είναιΠέρασμα από Βάγια Κάλντα, Άγραφα με το K1200R με πολλά χιλιόμετρα χωματόδρομο και λάσπη! Επίσης, τα ημερήσια ταξίδια των 1.500+ χιλιομέτρων!

Πολλές ιστορίες είχε να μου πει ο Φίλιππος στο εργαστήριό του.

Ο μεγαλύτερος μου φόβος με τη μοτοσικλέτα είναιΠολλά είναι αυτά που φοβάμαι. Το σημαντικότερο όμως είναι να συμβεί κάτι και να μην μπορώ να οδηγήσω μοτοσικλέτα.

Το αγαπημένο μου αυτοκίνητο είναιΜια παλιά Porsche 911 της δεκαετίας του 1980!

Η συμβουλή μου για νέους μοτοσικλετιστές είναιΠρέπει να οδηγεί έχοντας μάτια και στην πλάτη. Να κοιτάζει τους καθρέπτες πάντα, να προσέχει τα στενά και τα Stop. Πάντα έλεγχος γιατί οπουδήποτε μπορεί να συμβεί το κακό.

Το σύστημα κατεύθυνσης τορπίλης από γερμανικό υποβρύχιο του 1944!

 

Διακοπές με φίλους στο νησί... ανέμελες στιγμές!

Με το Land Rover του σε περιπέτειες στο βουνό και στα χιόνια!

Αυτό έχει μείνει από το K1 του...

Νομίζω ότι αν του έλεγα να φύγουμε για έναν καφέ στη Θεσσαλονίκη δε θα έλεγε όχι...

Σούζα το αλογάκι!

Μάστορας και τεχνίτης... κάτι που δε θα γίνω ποτέ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Βασίλης Βασιλόπουλος “Ο Mr. Dragster”

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Παναγιώτης Δρακονταειδής “Ο Σπεσιαλίστας”

Τα τσακάλια της Τετάρτης || ΓιώργοςΛουκας Θοδωρής “Ο Καναδός”

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης