Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε πως μιλάμε για μια εντελώς στοκ, νόμιμη για το δρόμο μοτοσυκλέτα. Αυτό συνεπάγεται με κανενός είδους τροποποίηση, ενώ παράλληλα στη θέση τους μένουν φώτα, καθρέφτες, πινακίδα κτλ. Ακόμα, αυτούσια είναι και τα ελαστικά, για χρήση δρόμου και όχι πίστας.

Έπειτα, χρειαζόμαστε και τον κατάλληλο αναβάτη. Εν προκειμένω τον κ. Sylvain Guintoli, ο οποίος αποτελεί και αναβάτη εξέλιξης της Suzuki στο MotoGP.  Επιγραμματικά για τον Sylvain, να αναφέρουμε πως το βιογραφικό του είναι πλουσιότατο και παρά την απουσία τρανταχτών αποτελεσμάτων. Από το 2000 μέχρι και το 2008 ο Γάλλος αναβάτης έτρεχε στα μεγάλα σαλόνια του MotoGP, στην κατηγορία των 250cc αλλά και στους «μεγάλους». Από το 2009 μέχρι και το 2017 ήταν οι χρονιές που πέρασε στα WSBK μέσα από τα paddock της Suzuki, της Aprilia, της Ducati, της Honda, της Yamaha και της Kawasaki. Από το 2017 μέχρι σήμερα ανήκει στην οικογένεια της Ecstar Suzuki σαν αναβάτης εξέλιξης αλλά και σαν wild card συμμετοχή σε αγώνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιστρέφοντας στο βίντεο και αφού είδαμε πως ο πρωταγωνιστής μας δεν είναι κάποιος τυχαίος, δε μένει παρά να δούμε και πόσο απέχει μια σύγχρονη, εργοστασιακής κατάστασης μοτοσυκλέτα όπως το GSX-R1000 από μια του MotoGP. 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης