Στο κόλπο των τρίκυκλων scooter και η Kymco

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2020, 16:50
Στο κόλπο των τρίκυκλων scooter και η Kymco

Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Kymco μπαίνει δυναμικά στον κόσμο των τρίκυκλων scooter με το CV3. Πρόκειται για έναν scooter το οποίο είναι έτοιμο να κοιτάξει στα μάτια άμεσα τον ανταγωνισμό βασισμένο στην ποιότητα, την τεχνολογία και φυσικά τον εξαιρετικό του κινητήρα.

Πολύ σημαντικό μοντέλο για την Kymco το CV3...

Κινητήρας από AK550 και πλούσιος εξοπλισμός

Η βάση του scooter είναι το AK550 κάτι που φαίνεται άμεσα από τον κινητήρα. Ο δικύλινδρος εν σειρά των Η Kymco δουλεύει 3 χρόνια πάνω στο CV3550 κ.εκ. αποδίδει 51 ίππους και είναι ικανός να χαρίσει εξαιρετικές επιδόσεις στο τρίκυκλο CV3. Η δομή του μπροστινού συστήματος βασίζεται σε δύο ανεστραμμένα πιρούνια (όπως το σύστημα της Yamaha) με σύστημα κλειδώματος του συστήματος που επιτρέπει στο scooter να στέκεται μόνο του όρθιο.

Είναι εξοπλισμένο με σύστημα PTM(Power Transmission Matrix) για την καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους, ενώ ολοκαίνουρια είναι η σχεδίαση του πίσω αμορτισέρ για αυξημένη σταθερότητα και άνεση.

Το όργανο της Kymco φυσικά με το σύστημα Noodoe

Στον εξοπλισμό του CV3 θα βρούμε πλαϊνές βαλίτσες και top case, όπως και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Το ύψος της σέλας είναι στα 795mm, ενώ το βάρος του scooter είναι στα 280 κιλά παρά το γεγονός ότι το πλαίσιο είναι αλουμινένιο.

Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό πότε το δούμε στην Ελλάδα το CV3, αλλά σίγουρα θα μπει δυναμικά ανάμεσα στον ανταγωνισμό.

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2020, 16:50