O νεαρός αναβάτης από την Κω συνεχίζει την ανοδική του πορεία και για το 2020 συμμετέχει στην άκρως απαιτητική κατηγορία Moto4 του Ισπανικού Πρωταθλήματος SBK! 

Πρόκειται για μια κατηγορία που μαζί με το European Talent Cup θεωρούνται από τις πιο ανταγωνιστικές παγκοσμίως, με όλες τις μοτοσυκλέτες να έχουν κινητήρα Honda CRF150. Τα νέα δεδομένα λόγω του Covid-19 άλλαξαν τελείως το πλάνο και τα σχέδια των διοργανωτών και το πρωτάθλημα ξεκίνησε με μεγάλη καθυστέρηση στις 18 και 25 Ιουλίου, με δυο διπλούς αγώνες στην πίστα Navarra. Ο Έλληνας αναβάτης έφτασε εκεί χωρίς να έχει την ευκαιρία να κάνει κάποιο τεστ με τη νέα του ομάδα Rotek GP Factory Racing. Παρά το γεγονός ότι οδηγούσε για πρώτη φορά τη νέα του μοτοσυκλέτα και σε μια πίστα που δεν την ήξερε, ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης μπήκε με όρεξη στις ελεύθερες δοκιμές κατεβάζοντας συνεχώς τους χρόνους του, καθώς σταδιακά μάθαινε τις γραμμές και τα σημεία φρεναρίσματος της πίστας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δυστυχώς, όμως, τα προβλήματα –και ήταν πολλά– άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους από το απόγευμα του Σαββάτου. Νωρίτερα, ο Έλληνας οδηγός είχε καταφέρει να πάρει την 24η θέση ανάμεσα σε 30 συμμετοχές από 27 διαφορετικές χώρες. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι 25 από τους 30 αναβάτες αγωνίζονται για δεύτερη ή τρίτη χρονιά στην κατηγορία Moto4 του SBK Ισπανίας. Από τους νεοφερμένους, λοιπόν, στο πρωτάθλημα, ο Σπύρος-Μάριος είχε καταφέρει να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο! Τα μηχανικά προβλήματα όμως, δεν του επέτρεψαν να δείξει το μαχητικό του πνεύμα και την πρόοδο που έχει σημειώσει όλο αυτό το διάστημα, μέσω της σκληρής δουλειάς που έχει κάνει με την ομάδα του στην Ελλάδα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λίγο πριν την εκκίνηση του 1ου αγώνα η μοτοσυκλέτα έσβησε απρόσμενα και ύστερα από μεγάλη προσπάθεια πήρε θέση για να ξεκινήσει από την τελευταία θέση στο σχηματισμό. Η εκκίνησή του ήταν εκρηκτική και μέσα σε διάστημα 4 γύρων είχε καταφέρει να κερδίσει 7 θέσεις και να ανέβει στην 23η! Κάπου εκεί, όμως, η μοτοσυκλέτα του τον πρόδωσε και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθεια. 

Στο δεύτερο σκέλος του πρώτου γύρου, το μεσημέρι της Κυριακής, ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του στο γύρο προθέρμανσης, το οποίο και διορθώθηκε ύστερα από την έγκαιρη παρέμβαση της ομάδας. Ξεκινώντας από την 24η θέση εντυπωσίασε τους ανθρώπους της Rotek GP Factory Racing, οι οποίοι τον έβλεπαν να κατεβάζει δυο ολόκληρα δευτερόλεπτα το χρόνο του από τις κατατακτήριες! Με πολύ ωραία οδήγηση και επιθετικά αλλά καθαρά προσπεράσματα, ο Έλληνας οδηγός από την Κω κατάφερε να τερματίσει τελικά στην 20η θέση. 

Οι βλάβες στη μοτοσυκλέτα του Σπύρου-Μάριου Φουρθιώτη συνεχίστηκαν και στον επόμενο διπλό αγώνα, ο οποίος θα γινόταν στην πίστα Montmelo του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Από τα τέσσερα sessions μόνο στο ένα, το πρώτο, η μοτοσυκλέτα λειτούργησε ομαλά. Στο δεύτερο και τρίτο δεν δούλεψε καθόλου, με αποτέλεσμα να χάσει πάρα πολύ χρόνο. Στα χρονομετρημένα έκανε μόνο τους μισούς γύρους και τελικά πήρε την 27η θέση, ενώ στο ζέσταμα η μοτοσυκλέτα για πολλοστή φορά έσβησε απροειδοποίητα. 

Κάτω από αυτές τις συνθήκες ο Έλληνας οδηγός προσπάθησε να ξεπεράσει την απογοήτευσή του και να δώσει τον καλύτερό του εαυτό. Με μια μοτοσυκλέτα που δούλευε στο 75% της δυναμικής της πήρε την 20η θέση στον πρώτο αγώνα και την 22η θέση στο δεύτερο. Η ομάδα δεσμεύτηκε ότι θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να εντοπιστούν και να λυθούν τα πολλαπλά προβλήματα έτσι ώστε στον επόμενο αγώνα, που θα γίνει στις 13 Σεπτεμβρίου στην Valencia, να δοθεί η ευκαιρία στον Έλληνα οδηγό να δείξει τις πραγματικές του δυνατότητες μέσα στην πίστα. Αξίζει να σημειωθεί ότι “χρυσός” χορηγός της προσπάθειας του νεαρού μας αναβάτη είναι ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, o οποίος αντιπροσωπεύει για τη χώρα μας όλα τα προϊόντα της Honda.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης