Από το 2015 υπήρχε η φήμη, πως δηλαδή η εκ Ινδίας προερχόμενη Royal Enfield θα κατασκεύαζε σύντομα μοτοσυκλέτα με κινητήρα 750cc, και επειδή όπου καπνός και φωτιά, ιδού οι πρώτες “κατασκοπευτικές” φωτογραφίες μιας μοτοσυκλέτας που μπορεί να αλλάξει την πορεία της ινδικής μοτοβιομηχανίας. Δημοσιεύτηκαν σε ένα τοπικό διαδικτυακό τόπο και φανερώνουν μια δικύλινδρη γυμνή μοτοσυκλέτα δρόμου, που χρησιμοποιεί ένα μεταποιημένο πλαίσιο προερχόμενο από την υπάρχουσα μονοκύλινδρη Gontinental GT 500. Την εν λόγω μεταποίηση υπογράφει ο γνωστός και περιώνυμος αγγλικός οίκος Harris, που έχει εξαγοραστεί από τους ινδούς πριν δύο χρόνια. Το όνομά της νέας 750 δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό, αυτό που με βεβαιότητα μπορούμε να πούμε είναι πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε κυβισμό μοτοσυκλέτα του ινδικού εργοστασίου, το οποίο έχει ιστορία στην παραγωγή μηχανοκίνητων δίτροχων που ξεκινά πίσω στο 1901! Μην περιμένετε τεχνολογία που συναρπάζει, πρόκειται για μια απλή κατασκευή με συμβατικές εφαρμογές, απλά θα χρησιμοποιεί ψεκασμό και δικάναλο ABS προκειμένου να ξεπερνά τις προδιαγραφές του euro4. Aυτό που θα μετρήσει στην περίπτωση της εν λόγω 750 θα είναι η τιμή αγοράς της, που αν βγεί εκεί που πρέπει να βγει τότε θα δώσει τη δυνατότητα σε πολύ κόσμο να αποκτήσει ένα “εφτάμισυ” για την καθημερινότητά του.

Η μεγαλύτερη σε κυβισμό ινδική μοτοσυκλέτα είναι γεγονός!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσημη διαβεβαίωση

Ένας εκπρόσωπος της Royal Enfield, συγκεκριμένα ο Chief Executive Siddhartha Lal, έδωσε μια συνέντευξη στο ινδικό site Car and Bike, όπου μεταξύ άλλων επιβεβαίωσε τον ερχομό του 750. Είπε μάλιστα πως αυτή η νέα μοτοσυκλέτα προορίζεται για χώρες με καλύτερους και πιο ανοιχτούς σε ευθείες δρόμους (σε σχέση με αυτούς της πατρίδας του πάντα), εννοώντας προφανώς πως θα αποτελέσει το αεροπλανοφόρο της απόβασής της και σε ευρωπαϊκές χώρες. Οι δουλειές της Royal Enfield, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, πάνε εξαιρετικά καλά και χρόνο με το χρόνο όλο και καλύτερα. Αξιοσημείωτο -και ταυτόχρονα απόδειξη αυτού- αποτελεί το γεγονός της τεράστιας επένδυσης που έχει κάνει το ασιατικό εργοστάσιο στο τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης (R&D). Και μη σας εκπλήσει αυτό, οι πωλήσεις μοτοσυκλετών έως 500cc σε χώρες εκτός Ευρώπης, ειδικά σε Ασία και Ν. Αμερική, είναι υπερπολλαπλάσιες σε σχέση με την ήπειρό μας. Δεν είναι τυχαίο που μεγάλες εταιρίες έχουν στήσει εργοστάσια στην Ινδία, όπως π.χ. οι Ducati, Harley Davidson, Honda, ΚΤΜ, Triumph, Suzuki και Yamaha! Και από την άλλη, υπάρχουν ινδοί κατασκευαστές κολοσσοί που πολλοί δεν τους γνωρίζουμε καν, με ετήσιες παραγωγές δικύκλων που ξεπερνούν τα ..πέντε εκατομμύρια! Μερικούς από αυτούς θα τους δούμε σύντομα να δραστηριοποιούνται έντονα και στη χώρα μας, μείνετε συντονισμένοι και θα τα μάθετε όλα από πρώτο χέρι.

Στο ερασιτεχνικό video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο 750 στο τελικό στάδιο δοκιμών του κάπου στην Ινδία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης