Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Kawasaki Motors βρίσκεται σε διαδικασία μετάβασης σε μια νέα εποχή καθώς από την 1η ΟκτωβρίουΟι μπαταρίες φορτίζουν μέσω συστήματος ανάκτησης ενέργειας. πορεύεται ανεξάρτητα πλέον από τον κολοσσό Kawasaki Heavy Industries. Αυτό σημαίνει ότι θα αποκτήσει μεγαλύτερη ευελιξία όσον αφορά τα μελλοντικά της σχέδια έχοντας παράλληλα τη βοήθεια και την τεχνογνωσία του ιαπωνικού κολοσσού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ήδη γνωρίζουμε από τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Πρόεδρος της Kawasaki Hiroshi Ito ότι η εταιρεία στοχεύει πλέον σε μια νέα γενιά μοτοσικλετών οι οποίες θα έχουν υβριδική λειτουργία και αργότερα πλήρως ηλεκτρική, ενώ ξεκαθαρίστηκε ότι μέχρι το 2025 θα παρουσιάσει 10 νέα υβριδικά/ηλεκτρικά μοντέλα! Πάνω σε αυτό το πλαίσιο η Kawasaki έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες από το υβριδικό Ninja πάνω στο οποίο δουλεύει εδώ και δύο χρόνια.

Η μοτοσικλέτα είναι μια Ninja 400 με διαφορετικό πλαίσιο για να χωρέσουν τόσο ο ηλεκτροκινητήρας όσο και ο θερμικός κινητήρας.

Η μοτοσικλέτα έχει τη δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτροκινητήρα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τις εικόνες που δημοσίευσε πρώτο το AutoBy, εμφανίζεται μια Ninja με κινητήρα δικύλινδρο σε σειρά Για μέγιστη απόδοση συνδυάζονται τα δύο συστήματα.400 κ.εκ. Ο κινητήρας είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένος, ανάμεσα σε ένα πλαίσιο χωροδικτύωμα και στο πίσω μέρος έχει ενσωματωμένο έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ οι μπαταρίες (48V) βρίσκονται κάτω από τη σέλα.

Ενδιαφέρον έχει και το σύστημα μετάδοσης καθώς στις εικόνες λάμπει δια της απουσίας του ο λεβιές ταχυτήτων. Η Kawasaki έχει αναπτύξει ένα νέο αυτόματο σύστημα αλλαγής ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη προκειμένου το υβριδικό σύστημα να έχει πιο ομαλή λειτουργία και μετάβαση σε κάθε κατάσταση.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει η μπαταρία η οποία φορτίζεται από σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Μπορεί να μη μειώνεται δραματικά η κατανάλωση, ωστόσο μειώνονται οι ρύποι

Το πιο σημαντικό πάντως στοιχείο της μοτοσικλέτας είναι το γεγονός ότι θα είναι σε θέση έστω και για λίγα χιλιόμετρα να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση. Στο κέντρο της πόλης για παράδειγμα μπορείς να κινηθείς αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ μόλις βγεις σε πιο μεγάλους δρόμους ενεργοποιείται ο θερμικός κινητήρας για να έχεις την κατάλληλη απόδοση να κινηθείς σβέλτα. Πολύ σημαντικό το project της Kawasaki το οποίο μάλλον γίνεται το σημείο αναφοράς στο άμεσο μέλλον των μοτοσικλετών.

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος πάνω από το κιβώτιο ταχυτήτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

H Kawasaki δηλώνει έτοιμη να περάσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

Το Z900 της Kawasaki αποκτά έκδοση SE για το 2022

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης