Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Τη δεκαετία του 1990 πολλά από τα αγωνιστικά μοντέλα των Grand Prix έπαιρναν το δρόμο της Και μόνο που το βλέπεις στις εικόνες μυρίζεις τον δίχρονο καπνό από τις εξατμίσειςπαραγωγής ως αντίγραφα με έγκριση για κίνηση σε δημόσιους δρόμους. Ποιος δε θυμάται τις σχεδόν αγωνιστικές Honda NSR 250 ή τις Suzuki RGV250 ή τις Yamaha TZ250 οι οποίες κυριαρχούσαν στη δίχρονη εποχή των αγώνων και ήταν το όνειρο κάθε έφηβου της εποχής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Aprilia εκείνη την εποχή τα έβαζε στα ίσια με τα ιαπωνικά εργοστάσια και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις κέρδιζε αγώνες και τίτλους. Φυσικά, οι Ιταλοί ακολουθούσαν τα χνάρια των Ιαπώνων και έβγαζαν και εκείνοι εκδόσεις δρόμου στα αγωνιστικά τους μοντέλα και ένα από αυτά βρίσκεται σε διαδικασία δημοπράτησης.

Η Aprilia στα χέρια του Reggiani πήρε τέσσερις νίκες και τερμάτισε στη 2η θέση του πρωταθλήματος το 1992.

Η απόδοση του δίχρονου κινητήρα ήταν 72,5 ίππους

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για την Aprilia RS250 Loris Reggiani Replica του 1995 η οποία κατασκευάστηκε για να τιμήσει Το πλαίσιο ήταν ένα μείγμα αλουμινίου/μαγνησίουτον Ιταλό οδηγό αγώνων Loris Reggiani. Η μοτοσικλέτα είναι σχεδιασμένη με γνώμονα την αγωνιστική μοτοσικλέτα RS250V και μόλις 500 μονάδες βγήκαν στην παραγωγή εκείνη την εποχή.

Τα χρώματα είναι αγωνιστικά της Aprilia, ο κινητήρας δικύλινδρος, δίχρονος 249 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει περισσότερους από 72 ίππους σε μόλις 136 κιλά! Οι εξατμίσεις είναι της Arrow από τα Grand Prix, το μονόσελο είναι της Penske και τα φρένα της BrakeTech. Η τιμή εκκίνησης του μοντέλου είναι 12.700€ και θα τη βρείτε για λίγο ακόμα στο Όρεγκον των ΗΠΑ.

Με το νούμερο 13 στη μοτοσικλέτα του θα έλεγε κανείς ότι ο Reggiani δεν ήταν προληπτικός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τον Σεπτέμβριο αναμένεται να παρουσιαστεί το νέο Aprilia Tuareg

Στην Ελλάδα το νέο Aprilia Tuono V4 στην τιμή των 17.400€

Δοκιμές στο Misano για τον Dovizioso με την Aprilia

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης