Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Όταν μια μοτοσικλέτα έχει τεράστια ιστορία η οποία αγγίζει τα όρια του θρύλου τότε τα βλέμματα δεν Η απόλυτη μοτοσικλέτα για την Ελλάδα… δεν θα έρθει στην Ελλάδα!μπορούν παρά να στρέφονται πάνω της όταν ξαναβγαίνει στην παραγωγή. Η Kawasaki λοιπόν αποφάσισε να… ασχοληθεί με το KLR 650 το οποίο θα ανανεώσει πλήρως για το 2022. Πολλοί είχαν ξεγράψει το KLR 650 καθώς οι αυστηροί κανονισμοί και το κόστος ίσως να έβαζε δύσκολα στην Kawasaki, ωστόσο τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τον ερχομό του εξαιρετικού και πολυαγαπημένου dual sport.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέρμα η τροφοδοσία με καρμπιρατέρ, πλέον περνάμε στον ηλεκτρονικό ψεκασμό!

Ανανεωμένος κινητήρας για αυξημένη ισχύ και περισσότερη ευχρηστία

Στο δια ταύτα τώρα, η Kawasaki θα εξοπλίσει το νέο KLR με τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 652 κ.εκ. ο οποίος θα αποκτήσει ηλεκτρονικό ψεκασμό, καινούριες βαλβίδες εισαγωγής και σύστημα εξάτμισης τα οποία θα προσφέρουν καλύτερη λειτουργία στις μεσαίες στροφές και φυσικά μεγαλύτερη αξιοπιστία. Νέο είναι το ρεζερβουάρ με μεγαλύτερη χωρητικότητα και τάπα, αλλαγές υπάρχουν στο πλαίσιο για μείωση των κραδασμών, ενώ εντελώς καινούρια είναι τα όργανα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύγχρονο το "κοκπιτ" του αναβάτη, δεν θυμίζει κάτι από τα κλασικά KLR650

Νέο κιβώτιο ταχυτήτων και ενισχυμένο υποπλαίσιο

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επανασχεδιασμένο για πιο ομαλή λειτουργία και μαλακότερο συμπλέκτη, Το πρώτο KLR 650 κατασκευάστηκε το 1987 και μέχρι το 2008 δεν άλλαξε ούτε βίδα!μακρύτερο ψαλίδι και ενισχυμένο υποπλαίσιο για περισσότερο ωφέλιμο φορτίο. Τέλος, τα φώτα είναι τεχνολογίας LED.

Υπάρχει όμως ένα αρνητικό στην περίπτωση του KLR 650. Δεν θα έρθει στην Ελλάδα (ούτε στην Ευρώπη!), κάτι που είναι πολύ δυσάρεστο. Μια μοτοσικλέτα που αγαπήθηκε πολύ στη χώρα μας δυστυχώς δεν θα την δούμε κάτι που σημαίνει πως αυτός ο… έρωτας δεν θα αναζωπυρωθεί!

Πολλά τα αξεσουάρ που μπορεί να αγοραστής να εξοπλίσει το νέο Kawasaki...

Το βίντεο της Kawasaki Καναδά για την παρουσίαση του KLR 650

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ετοιμάζει τρίτροχο η Kawasaki;

Κάπως έτσι ακούγεται το Bimota Tesi H2 των 240 ίππων

Γιατί να αγοράσεις μια adventure μοτοσικλέτα που δεν πάει στο χώμα;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης