του Νίκου Βιτσιλάκη

Με καθυστέρηση αρκετών ετών ο 350άρης κινητήρας της Piaggio βρίσκει τον δρόμο του προς τα τρίτροχα MP3.

Σαφώς ισχυρότερος από αυτόν των 278cc, ο νέος των 350 (330 για την ακρίβεια) εκτοξεύει τόσο την ιπποδύναμη όσο και τις επιδόσεις. Αν και γνώριμος από το 2012, όταν και είχε πρωτο-χρησιμοποιηθεί στη​Η απόδοση του νέου κινητήρα προσφέρει καλύτερες επιδόσεις σειρά Beverly, στο εξής βρίσκει θέση και στα τρίτροχα του γκρουπ. Τα βαριά σύνολα των ΜΡ3, με τα εξτρά ψαλίδια, αναρτήσεις και το μεγαλύτερο βάρος/όγκο, απαιτούσαν και δυνατό κινητήρα. Βλέπετε, ο μικρός των 278cc, που πρόσφατα δέχθηκε μείωση ιπποδύναμης λόγω Euro4, απέδιδε στον τροχό κάτι παραπάνω από 15 ίππους (21,1 oνομαστικοί) και οι υποψήφιοι αγοραστές ζητούσαν κάτι αρκετά πιο πάνω. Καλωσόρισμα λοιπόν στον σαφώς ισχυρότερο 4βάλβιδο, υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο με τα 330cc και τους 30+ ίππους στον στρόφαλο! Τον πρώτο στον κόσμο των scooter με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη, που φροντίζει να κρατά απόδοση και μετάδοση αναλλοίωτες ακόμα και όταν αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι αλλάζει πέραν του κινητήρα;

Χαρακτηριστικά του νέου MP3 350 είναι τα χρώματα (μαύρο, λευκό και δύο πολύ ενδιαφέροντα γκρι και χακί ματ), τα αμορτισέρ που έχουν αποκτήσει δοχείο αζώτου με τα ελατήρια των πίσω να είναι βαμμένα κόκκινα, αλλά και τα κυματιστά -για πρώτη φορά σε MP3- δισκόφρενα μπροστά. Παράλληλα, τα ΜΡ3 350 (και 500) του 2018 έχουν ξανασχεδιασμένα τμήματα στο μπροστινό μέρος, επανασχεδιασμένη και μεγαλύτερη σε πλάτος φιμέ ζελατίνα που ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις όσον αφορά στο ύψος της, full LED σύστημα φωτισμού, καθώς και σέλα με νέο αφρώδες υλικό και διαφοροποιημένη θέση με νέες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, όλα τα MP3 του 2018 διαθέτουν στάνταρ ABS στα φρένα και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation), το οποίο μάλιστα μπορεί να απενεργοποιηθεί, αν το επιθυμεί ο αναβάτης. ​ABS και traction control ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό

Στον πλούσιο προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και η πλατφόρμα πολυμέσων PMP (Piaggio Multimedia Platform), προκειμένου να είστε διαρκώς on line! Συνδέεεται με το smartphone, ενώ ABS και traction control ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό με το ενσωματωμένο ηλεκτρονικό σύστημα, μετατρέποντάς το σε ένα εργαλείο πολλαπλών χρήσεων: έναν υπολογιστή που μπορεί ταυτόχρονα να εμφανίζει δεδομένα, όπως ταχύτητα, στροφές, ισχύ  και ροπή σε πραγματικό χρόνο, καθώς και επιτάχυνση σε ευθεία γραμμή, κλίση στις στροφές, μέση και τρέχουσα κατανάλωση καυσίμου, μέση ταχύτητα και τάση μπαταρίας, όπως επίσης και πλήθος άλλων λειτουργιών.

Ένα smartphone συνδεδεμένο με την πλατφόρμα πολυμέσων Piaggio μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εμφάνιση χαρτών και διαδρομών ή για την εύρεση της θέσης, για παράδειγμα, των πρατηρίων καυσίμων ή των υπηρεσιών υποστήριξης. Η λειτουργία ελέγχου κατάστασης ελαστικών εκμεταλλεύεται τους αισθητήρες του οχήματος για την παρακολούθηση φθοράς και πίεσης αυτών, προειδοποιώντας τον οδηγό πριν εμφανιστούν πιθανές κρίσιμες καταστάσεις. 

Πληροφορίες σχετικές με τιμή και διαθεσιμότητα του νέου MP3 350 στη χώρα μας δεν υπάρχουν, εννοείται ότι θα σας ενημερώσουμε μόλις υπάρξουν νέα.

Πηγή: scooternet.gr 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης