Η συντακτική μας ομάδα μοτοσυκλέτας έχει τους δικούς της οραματισμούς σχετικά με το πώς θα έπρεπε να είναι βαμμένες κάποιες σημαντικές μοτοσυκλέτες του σήμερα. Στον απειροελάχιστο χρόνο που διαθέτει για… δημιουργία, αναπολεί ιστορικές μοτοσυκλέτες, αντιλαμβάνεται τη δυσκολία αυτή η φαντασίωση να αφομοιωθεί από τους κατασκευαστές, πιάνει χαρτί και μολύβι και… ιδού το αποτέλεσμα διά χειρός Νίκου Τσαμάνδουρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Βάψιμο» Honda από το 1966, RC 181 με αναβάτη τον Mike Hailwood (Πρώτα χρόνια του MotoGP)

«Βάψιμο» Yamaha από το 1975, YZR-500 με αναβάτη τον Giacomo Agostini (Πρώτα χρόνια του MotoGP)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Βάψιμο» Kawasaki από το 1979, KR250 με αναβάτη τον Kork Ballington (Πρώτα χρόνια του MotoGP)

«Βάψιμο» Suzuki από το 1980, GS1000R με αναβάτες τους Wes Cooley και Graeme Crosby (8 ώρες αντοχής Suzuka) 

«Βάψιμο» Bimota από το 1985, DB1. Σχεδιαστικά μπροστά από την εποχή της η DB1 ήταν απλώς μοντέλο παραγωγής περιορισμένης στις 687 μοτοσυκλέτες

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης