Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η ομάδα φοιτητών από την Ολλανδία που κατασκεύασε το δικό της superbike έχει τη φιλοδοξία να «πετύχειΔεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μια μοτοσικλέτα του πρωταθλήματος MotoE χρόνους στην πίστα επιπέδου MotoGP με την ηλεκτρική μοτοσικλέτα της». Μπορεί να είναι πολύ φιλόδοξος ο στόχος και πολύ δύσκολα να επιτευχθεί, ωστόσο η πραγματικότητα λέει ότι το Delta-XE είναι ένα εξαιρετικό project.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πανεπιστήμιο του Twente η ομάδα φοιτητών ασχολήθηκε με την κατασκευή ενός πολύ γρήγορου μοντέλου που θα απευθύνεται για χρήση πίστας. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 200 ίππους ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 13,5kWh. Τον έλεγχο του συστήματος έχει αναλάβει ECU της Cascadia Motion PM150DZR.

Μικρές διαστάσεις και χαμηλό βάρος το κλειδί της επιτυχία του Delta-ΧΕ.

Εντυπωσιακά τα περιφερειακά του superbike των Ολλανδών

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό σχεδιασμένο από την Bakker Gramebouw και το ψαλίδι είναι επίσης Κάθε χρόνο μια νέα ομάδα φοιτητών αναλαμβάνει το project ηλεκτρικής Superbikeχειροποίητο. Η εμπρός ανάρτηση είναι της CeraCarbon με εσωτερικά εξαρτήματα της Ohlins, ενώ πίσω έχουμε ένα μονό αμορτισέρ της Ohlins. Στα φρένα έχουμε δαγκάνες της HEL Performance, ενώ οι τροχοί είναι της Marchesini. Όλα τα παραπάνω έχουν κρατήσει το βάρος στα 219 κιλά, πράγμα πολύ σημαντικό για μια μοτοσικλέτα επιδόσεων.

Το κουστούμι είναι δανεισμένο από τη Suter MMX500 και η ολλανδική ομάδα ισχυρίζεται ότι η Delta-XE είναι ικανή για τελική ταχύτητα 300Km/h! Το σχέδιο είναι η μοτοσικλέτα να δοκιμαστεί σε κανονικές αγωνιστικές συνθήκες και θα πάρει μέρος σε διάφορα πρωταθλήματα με ηλεκτρικά πρωτότυπα.

Το βίντεο της παρουσίασης του superbike των φοιτητών.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το πανέμορφο ηλεκτρικό scrambler από το Μπρούκλιν

Το 2027 οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες θα κοστίζουν λιγότερο από τις συμβατικές

Οι μπαταρίες είναι το μοναδικό εμπόδιο της Ducati για ηλεκτρική μοτοσικλέτα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης