Όταν ένας τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής στα GP250 και δις πρωταθλητής στo Π.Π. Superbike κάνει  τη γρήγορη βόλτα του σε μια πίστα όπως αυτή του Mugello πάνω σε μια αγωνιστική και συνάμα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, τότε ξέρουμε πως η υπόθεση MotoE γίνεται σοβαρή…

Μιλάμε για τον Max Biaggi και το γύρο επίδειξης στον τελευταίο αγώνα του MotoGP, όπου και πάλι η μοτοσυκλέτα της Energica είχε την τιμητική της. Υπενθυμίζουμε πως από το 2019 ξεκινά δοκιμαστικά ο θεσμός του ηλεκτρικού MotoGP με μονομάρκα κατασκευαστή και με της ευλογίες της Dorna στην Energica και χορηγό την επίσης ιταλική εταιρία ενέργειας Enel.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο διαταύτα της, η Ego Corsa -αν και ηλεκτρική- έχει αρκετά εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, όπως οι 147 ίπποι και τα 200Νm ροπής με το καλημέρα, δηλαδή από τη στιγμή που ξεκινάς, και μάλιστα άνευ κιβωτίου και συμπλέκτη. Η τελική είναι κοντά στα 250 χλμ/ώρα με τα 100 πρώτα από αυτά να έρχονται σε μόλις 3 δεύτερα! Εντυπωσιακό είναι και το στοιχείο της ταχυφόρτισης, με το 0-85% της φόρτισης να επιτυγχάνεται σε μόλις 20 λεπτά!

Βέβαια καλύτερα και πιο εντυπωσιακά μας τα λέει η εικόνα, ειδικά όταν οδηγεί κάποιος σαν τον Ιταλό πολυπρωταθλητή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης