Όταν το αγωνιστικό τμήμα μιας εταιρείας εμπλέκεται στα κιτάπια της μαζικής παραγωγής, τότε «τρομακτικά» πράγματα μπορούν να συμβούν και αυτό ακριβώς αποδεικνύει το αγωνιστικά εξωτικό F3 XX.

Βέβαια μιας και αναφερόμαστε στο Reparto Corse, δηλαδή στο αγωνιστικό τμήμα της MV Agusta, δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε τίποτα λιγότερο από έναν συνδυασμό επιδόσεων και υψηλής ανθρακονημάτινης ραπτικής. Με τους δεσμούς από την κατηγορία Supersport του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας να είναι ισχυροί, το οχτακοσίων κυβικών και τριών κυλίνδρων μέλος της οικογένειας των F3 δέχτηκε περιποιήσεις που πλέον ανεβάζουν τον πήχη σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την απόδοση του κινητήρα να φτάνει τους 160 ίππους και τα κιλά της μοτοσυκλέτας να μην ξεπερνούν τα 155, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος από νωρίς πως το F3 XX θα είναι «τσιμπημένο» στην τιμή του. Κι όχι άδικα, μιας και πέραν των μηχανικών βελτιώσεων και του φεστιβάλ από ίνες άνθρακα που το περιβάλλει, όλα πάνω του είναι καθαρά αγωνιστικά. Οι αναρτήσεις της Ohlins, η εξάτμιση της SC-Project, τα όργανα και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όλα αποσκοπούν στο περιβάλλον της πίστας και άπαντα μπορούν να τροποποιηθούν εν τη γενέσει της μοτοσυκλέτας στο εργοστάσιο, καθώς πρόκειται μόνο για κατά παραγγελία μοντέλο με αυτονόητα μεγάλο βαθμό εξατομίκευσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εντάξει, προφανώς ο αναβάτης που θα έχει την οικονομική δυνατότητα όχι μόνο να αδειάσει αρκούντως την τσέπη του αλλά και να οδηγήσει το F3 XX όπως του αρμόζει υπάρχει. Ίσως όχι ανάμεσά μας, αλλά υπάρχει και εμείς -αν μη τι άλλο- διατηρούμε έστω τη δυνατότητα του «χαζεύειν»..

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης