Με μια τελευταία ειδική έκδοση στον ατέλειωτο κύκλο των «special edition» (Lewis Hamilton, Pirelli κ.τ.λ.) έρχεται η MV Agusta να τελειώσει το κεφάλαιο F4. Και το όνομα αυτής F4 Claudio.

Στην ουσία είναι ακόμη μία F4 RC ημιαγωνιστικών προδιαγραφών, όπως αυτή μας έρχεται από τo παγκόσμιο πρωτάθλημα SBK. Τι σημαίνει αυτό; «Εξωγήινα» εξαρτήματα -όπως μπιέλες τιτανίου- και λοιπά εξειδικευμένα χαρακτηριστικά που την κάνουν να αποδίδει 204 ίππους ή 212, αν προσθέσετε και το αγωνιστικό κιτ εξάτμισης της SC. Η μεγάλη ιδιαιτερότητα της Claudio είναι το πλήρως ανθρακονημάτινο φέρινγκ, που την κάνει να ζυγίζει 183 κιλά στην πολιτικώς ορθή εκδοχή της ή 175 στην πιο άγρια με την εξάτμιση τιτανίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι από ανθρακόνημα είναι και οι ζάντες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το θέμα, όμως, είναι άλλο. Το πιο εξωτικό στοιχείο της μοτοσυκλέτας είναι το όνομα. Όχι το F4, αλλά το Claudio. Ο Claudio Castiglioni, πατέρας του νυν προέδρου Giovanni Castiglioni, υπήρξε ο άνθρωπος που έδωσε στη σύγχρονη ιταλική μοτοσυκλέτα σαν έννοια -μαζί με τα σχέδια του Massimo Tamburini- αρκετή από την υπόσταση που την καθιέρωσε στο παγκόσμιο γίγνεσθαι. Ιδρυτής της Cagiva και ευεργέτης της Ducati και της MV Agusta, έχει ένα όνομα σίγουρα βαρύ σαν ιστορία, που έχει ξαναδοθεί σε μοτοσυκλέτα πίσω στο 2003. Tότε ήταν η F4 CC, με κόστος… εξαψήφιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάπου εκεί θα είναι και η επόμενη και δεν θα φταίνε τα αγωνιστικά εξαρτήματα, ούτε τα εξωτικά υλικά, ούτε και η περιορισμένη παραγωγή στις 100 μοτοσυκλέτες. Θα φταίει το βάψιμο και αυτή η υπογραφή. Μακάρι αυτή η υπογραφή να σημάνει και το τέλος των άστατων ημερών της ιστορικής ιταλικής εταιρείας, που θα διαδεχθούν άλλες καλύτερες όχι με ειδικές εκδόσεις παλιών μοντέλων, αλλά με νέες μοτοσυκλέτες και διακρίσεις στη  Μoto2. Ίδωμεν…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης