Στον 200ο αγώνα της καριέρας του, για 19 γύρους – από τους 23 – ο Marc Marquez πήγε στους 98 βαθμούς τη διαφορά στο Πρωτάθλημα, πράγμα που σημαίνει ότι αν πάρει άλλους δύο βαθμούς από το Dovi στην Ταϊλάνδη, θα πανηγυρίσει τον 8ο Τίτλο 4 αγώνες πριν το τέλος της φετινής σεζόν.

Από την πλευρά τους ο Andrea Dovizioso και η Ducati του, έδειξαν το πόσο καλά ξέρει να διαχειρίζεται τα ελαστικά του και παρά το ότι ξεκίνησε 10ος, κατάφερε να ανέβει σε θέσεις σιγά-σιγά και 3 γύρους πριν το τέλος να περάσει 2ος μπροστά από τον Vinales που αντιμετώπιζε πρόβλημα με τη φθορά του πίσω σκληρού ελαστικού του στην αριστερή πλευρά. Το πρόβλημα της Yamaha είδε και ο Jack Miller που ακολουθούσε το Dovi και με την Pramac-Ducati του πέρασε στον τελευταίο γύρο τον Ισπανό οδηγό για να πάρει ένα πολύτιμο βάθρο, στη μάχη για την πρώτη θέση ανάμεσα στους “ανεξάρτητους” οδηγούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Maverick Vinales είπε στο τέλος ότι αν στο Ζέσταμα είχε δοκιμάσει το μαλακό ελαστικό, μάλλον θα έκανε την ίδια επιλογή με τους τρεις πρώτους και περιορίστηκε 4ος, μπροστά από τον νεοφερμένο Fabio Quartararo που έκανε έναν ακόμη καλό αγώνα με την Β’ “διαλογής” Yamaha Μ1 που έχανε σε τελική ταχύτητα 14χλμ/ώρα σε σχέση με την Ducati του Dovi και 6χλμ/ώρα σε σχέση με την Μ1 του Vinales. Στην 6η θέση πίσω από τις δύο Μ1 ο Cal Crutchlow με την Honda του, που έχασε 10” σε σχέση με την ίδια μοτοσυκλέτα που οδηγεί ο νικητής! Ο Aleix Espargaro με την Aprilia έκανε ένα εξαιρετικό αγώνα και έδειξε ότι το Ιταλικό εργοστάσιο μπορεί να ανακάμψει, σε μια πίστα θεωρητικά δύσκολη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Απογοητευτικός ο Valentino Rossi με την δική του Μ1 να φορά το νέο κάρμπον ψαλίδι και τη νέα διπλή εξάτμιση, αλλά να μην βρίσκει τις κατάλληλες ρυθμίσεις για έναν ακόμη αγώνα, στο να ακολουθήσει τις άλλες δύο Yamaha. H 8η θέση είναι ίδια με αυτήν που είχε πάρει πέρυσι, αλλά τότε ήταν η πρώτη Μ1, ενώ τώρα είναι 23” πίσω από το νικητή, 8” περισσότερα από το 2018 και με την Μ1 να έχει σαφώς βελτιωθεί.

Στην 9η θέση ο Alex Rins με την Suzuki, που κατέστρεψε τον αγώνα του Morbidelli, ρίχνοντάς τον στο ξεκίνημα και μαζί και το δικό του αγώνα, αφού δέχτηκε ποινή “μεγάλου γύρου” χάνοντας σχεδόν 3” επιπλέον, αλλά και το ένα από τα αεροδυναμικά φτερά της μοτοσυκλέτας του. Τη δεκάδα έκλεισε ο Takaaki Nakagami με την Honda του, μπροστά από τον πολύ καλό Andrea Iannone με την Aprilia και τον απογοητευτικό Danilo Petrucci με την άλλη εργοστασιακή Ducati. Ο Jorge Lorenzo με την εργοστασιακή Honda, ακόμη προσπαθεί να βρει αίσθηση στο μπροστινό, αλλά και δύναμη μετά τον τραυματισμό του και έμεινε στην 20η θέση 46” πίσω!

Πηγή: Motograndprix.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης