του Νίκου Βιτσιλάκη

Ένα ακόμα νέο μοντέλο για το 2018 από την Ιταλική φίρμα, εξοπλισμένο με ..τιτάνιο και συνάμα κανό να μας ταξιδέψει πίσω στο χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά τα Milano και Scrambler, που σας είχαμε παρουσιάσει εδώ και εδώ, η εταιρία με τα δύο Μ παρουσίασε και μια café racer πρόταση, που εμφανισιακά θέλει​Τιτάνιο, αλουμίνιο και carbon για μια μοτοσυκλέτα του χθες! να θυμίζει αγωνιστική Endurance της δεκαετίας του ’70. Το όνομα αυτής Corsaro Ti22 και βάση αυτής η υπάρχουσα από το 2017 Corsaro ZZ, μόνο που στην περίπτωσή της ξεχωρίζει από τη χρήση τιτανίου στα περιφερειακά, δείτε την περίτεχνη εξάτμιση της Arrow για να πάρετε μια ιδέα. Δεν πάει όμως πίσω και το (βουρτσισμένο) αλουμίνιο, καθόσον το χειροποίητο φέρινγκ και το ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένα από αυτό το ευγενές μέταλλο.

Οι σφυρήλατες ζάντες της ΖΖ έχουν δώσει τη θέση τους σε αλουμινένιες με ακτίνες, που χρησιμοποιούν ελαστικά από τον κόσμο των superbike, ενώ οι μανέτες, τα φτερά και τα προτατευτικά του ψυγείου είναι κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα(!), δίνοντας μια ξεχωριστή νότα στο σύνολο. Μόνη παραφωνία -αισθητικού περιεχομένου- η ουρά της μοτοσυκλέτας, όπου ο σχεδιαστής μάλλον ξεχάστηκε στο σήμερα, με αποτέλεσμα να δείχνει παράταιρη με τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολλά τα άλογα

Στη θέση του κινητήρα βρίσκεται ένας V2 με χωρητικότητα 1.187cc και απόδοση 139Hp. Ο “Bialbero Corsa Corta”, όπως είναι το πλήρες όνομά του, είναι σχεδιασμένος από τον σινιόρε Franco Lambertini, τον ίδιο άνθρωπο δηλαδή που είχε σχεδιάσει και τον V2 344cc πίσω στο ..1969! Δεν είναι νέος κινητήρας στη γκάμα της Moto Morini, είναι ο ίδιος που χρησιμοποιείται και στην Corsaro ZZ. Το Ιταλικό εργοστάσιο είναι υπερήφανο για αυτόν και μόλις πριν λίγες μέρες δημοσίευσε ένα λίαν ..οργισμένο δελτίο τύπου, όπου και διαψεύδει κάθε φημολογία σχετική με την παραχώρησή του στο κινεζικό γκρουπ Shineray (SWM). Κατέφυγε μάλιστα και σε δικηγορικό γραφείο, προκειμένου να διαφυλάξει τα δικαιώματά της!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης